Funkce pokladny AWIS Služby
Přehledný fakturační systém
Fakturační systém zahrnuje seznam všech přijatých a vydaných faktur. Umožňuje nastavení splatnosti, zobrazuje statistiky pro součty faktur za vybrané období a rychlé naskladnění (jedním klikem) s automaticky vloženou poslední cenou. Samozřejmostí je i export do účetního programu Pohoda nebo Flexibee.
Kamerový systém
Součástí našeho pokladního systému je také sofistikovaný kamerový systém, abyste věděli, co se na vaší provozovně děje, pokud tam zrovna nejste. V pokladně nebo vzdáleně si pak můžete přehrát všechny kritické situace jako je storno, nebo placení účtů. Systém umožňuje filtrování fotografií nebo videí a jejich seřazení podle času nebo jiných preferencí.
Snadné naskladnění položek
Systém vám umožní 4 varianty vkládání položek. Buď jako samostatné položky, jednotky, časové nebo vážené jednotky. Pamatuje si poslední dodávky s cenami, proto je naskladnění rychlé. Položky si můžete seskupovat podle prodejnosti nebo množství.
Skladové hospodářství
Modul nabízí kompletní přehled a evidenci pohybu skladových položek a přehled příjemek. Umožňuje přesuny mezi externími sklady (v případě více poboček) filtrování podle dodavatelů, statistiky prodejnosti a oznámení o tom, že je čas položku znovu objednat.
Snadné propojení s externím zařízením
Pokladna snadno komunikuje se čtečkou EAN kódů nebo váhou. Bez problémů k ní připojíte i zákaznický displej, díky kterému bude mít zákazník přehled o svém nákupu.
Rozsáhlé statistiky vás posunou dál
V systému najdete možnost sestavení nejrůznějších statistik. Zjistíte, jaký je váš nejprodávanější produkt a ten nejméně oblíbený, kdo je nejaktivnější zaměstnanec, jaké akce a šťastné hodinky “happy hour“ byly v minulosti nejúspěšnější. Díky tomu můžete upravovat strategii svého podnikání, reagovat na poptávku a vyvarovat se nerentabilních investic do nezajímavého zboží.
Kompletní evidence zaměstnanců
Pokud kromě stálých zaměstnanců dáváte šanci i brigádníkům, pak víte, že je důležité neztratit přehled a vše evidovat. V našem systému budete mít o každém z nich kompletní informace – jméno, telefonní číslo, rozpis směn a docházku. U každého z nich si pak můžete nastavit práva, podle kterých budou pokladní systém obsluhovat.
Snadná práce s účty
Systém nabízí celou řadu možností, jak pracovat s účty. Parkování účtů, přesouvání, přímé markování nebo rozmarkování hromadných účtů je hračka. Oceníte i markování za nákupní cenu, volné nastavení DPH v případě rozvozů, evidování účtů personálu nebo možnost mít otevřený účet i několik dní.
Provizní systém
Součástí vaší pokladny může být i velmi komplexní provizní systém. Je vhodný do provozů, které spolupracují s dealery a externími konzultanty, nebo všude tam, kde motivují své zaměstnance. Systém umožňuje nastavení konkrétní částky nebo procent a přehledně zobrazuje, jak si zaměstnanci vedou. Provize se projeví v celkovém součtu uzávěrky a díky tomu dojde ke spravedlivému rozdělení. Provizní systém můžete využívat jak při prodeji produktů, tak i služeb.
Práva a manažerský přístup
Pokladní systém je přehledně rozdělený na dvě části. V části pro obsluhu jsou zobrazené jen ty položky, které jsou povolené od managementu. Nastavení systému a přidávání práv se provádí v manažerském přístupu. Zde se dá přesně nadefinovat nejen vzhled a funkce pokladny, ale také rozsah práv jejích uživatelů. Ta se dají přiřadit každému zaměstnanci jiná v návaznosti na jeho pracovní zařazení. Dále se zde nastavuje ceník (různý pro zákazníky a personál), akční nabídky, noční přirážky, funkce skladu, evidence zaměstnanců, jejich směny a docházka, kamerový systém a prohlížení záznamu, různá propojení s externím zařízením a dalšími moduly, věrnostní sytém pro zákazníky a provizní pro zaměstnance.
Technická podpora pro vaši pokladnu
Pokladní systém AWIS je dodáván s manuálem, kde je vše podrobně vysvětleno. Předání pokladny se odehrává za přítomnosti technika, který pomůže s nastavením. V případě jakýchkoliv problémů je možnost kontaktovat náš tým odborníků emailem, telefonicky nebo formou online chatu. Případně můžete využít Obchod možnosti vzdálené podpory, kdy se technik online na dálku připojí do kasy a problém vyřeší. Odpadá tak cestování a časové prodlevy.
Přehled díky centrální pokladně
V případě, že máte více poboček, pak určitě využijete modul centrální pokladna. V té se evidují veškeré transakce ze všech poboček, které máte pohodlně na jednom místě.