Home » Kariéra » Hledáme nové obchodníky!

Hledáme nové obchodníky!

Byli tady již dvacet let předtím, než se EET stalo hitem a obrovskou podnikatelskou příležitostí. Horečku kolem elektronické evidence tržeb tak vnímají trochu s úsměvem. „Jsme jen zvědavi, kolik nových firem-rychlokvašek tady zůstane i po druhé vlně EET,“ říká předseda představenstva AWIS Holding a.s. Petr Havelka. Trh chtějí především vzdělávat, „čistit“ a obohatit o nové mobilní aplikace pro iOS a Android.

Hledáme nové obchodníky!

  • Aktuálně rozšiřujeme svůj tým o obchodníky, kteří hledají v celé té bláznivé EET smršti produkt, za kterým si budou stát.

S Petrem Havelkou o rychlém konci zlaté EET horečky

Petře, EET je teď „velký business“. Spousta obchodníků vidí v oboru příležitost, těžko ale odhadnout dobrou firmu, kde si vydělají a bude je to bavit. Za vás: Proč by měli dělat právě s AWISem?
Petr Havelka: Je to sice business, ale já bych zdůraznil, že jsme tady byli mnoho let před EET, a to si myslím, že může být zároveň tím správným argumentem. Máme zkušenosti, pracujeme poctivě a pokladní systémy tvoříme pro lidi. Každý je pro nás stejně důležitý (ať si koupí miniregistračku nebo několik pokladen pro síť provozoven). Nejsme tady jen, abychom prodali. Jsme zodpovědní za to, co vytváříme. Proto se nespokojíme s obchodníkem, který nemá stejnou vizi jako my. I když jsou dny velice hektické, snaží se Petr Havelka poslouchat poznatky obchodníků – feedback z terénu je k nezaplacení. „Některé poslední úpravy systému byly prováděny na základě nápadů ze sales oddělení. Vznikla například aplikace Mobilní skladník., který významně ulehčuje evidenci a kontrolu skladových zásob a umožňuje naskladnění i pořízením fotografie. Je to pecka,“ má Petr radost.

V první vlně zvolila spousta firem levné a mobilní řešení místo komplexních systémů – nejde to proti vaší strategii?

My děláme pokladní systémy pro lidi. Ne kvůli EET. Chceme, aby jim usnadňovaly podnikání. Jsme tady přes 20 let, takže si myslím, že jdeme správnou cestou. Za poslední dobu se vyrojilo spousty firem, které nabízejí tablety a pokladní systémy. Rozdíl je v tom, že naše systémy jsou mnohokrát vyzkoušeny v praxi a upravovány podle zpětné vazby těch, kteří je denně využívají. Víme, jakou zátěž naše produkty vydrží, a tak si za nimi můžeme stát. Jsme jen zvědavi, kolik nových firem-rychlokvašek tady zůstane i po druhé vlně EET, aby si i oni s čistým svědomím mohli stát za tím, co dělají. Být‚ Kasař‘ je specifická profese. „Neprodáváte televizi, která se pověsí na zeď a už se o ní nestaráte. Prodáváte pokladní systém, kterému vaši klienti svěřují své peníze a potřebují, aby je v klíčové chvíli podržel a nespadl. To je kus zodpovědnosti,“ říká obchodník René Muška.

Nicméně – nějak jste inovovat museli.

Že jsme na trhu nějakou dobu neznamená, že nejdeme s trendy. V případě Andriod a iOS aplikace nám šlo o to připravit systém, který by si mohli klienti stáhnout do nových nebo konkurenčních zařízení a bez nákladů fungovat dál ve svém podnikání. Aby neměli menší podnikatelé zbytečné náklady a starosti. Podle množství stažení víme, že to ocenili. Je to samozřejmě základní verze pokladního systému do 100 položek, plná verze stojí necelých 5 000 Kč. Chtěli jsme se nicméně vejít do částky, kterou ministr Babiš slíbil každému podnikateli na pořízení pokladny, a to se povedlo.

Kontaktní formulář

Potřebujete poradit? Objednat pokladnu?

Budeme Vás co nejdříve kontaktovat zpět.






    * Všechny položky označené hvězdičkou je nutné vyplňit pro správné odeslání kontaktního formuláře.