NÁVOD NA PROPOJENÍ TERMINÁLU Link2500 S POKLADNÍM SYSTÉMEM PEXESO

| #

1.

Na zařízení musí být nainstalovaná aplikace mPOS Service – ke stažení

2.

Párování terminálu se zařízením přes Bluetooth

– Zmáčknout tlačítko

– Zobrazí se menu terminálu

– Pomocí tlačítka F3 se posunout na volbu Control panel

– Pomocí tlačítka F3 se posunout na volbu Terminal settings

– Pomocí tlačítka F3 se posunout na volbu Comm means

– Pomocí tlačítka F3 se posunout na volbu Bluettoth

– Pomocí tlačítka F3 se posunout na volbu Phone pairing

– Zobrazí se informace, že terminál je viditelný pro ostatní zařízení

– Nyní je potřeba terminál vyhledat i na zařízení, ke kterému se má připojit

– V zařízení je potřeba vyhledat všechna dostupná Bluetooth zařízení (zobrazení se může lišit podle zařízení a verze Android)

– Pozn.: název terminálu se může lišit, bude ale tvořen kombinací písmen a číslic

– Jakmile k tomu dojde, zobrazí se párovací kód a je potřeba stisknout zelené tlačítko na terminálu

– Stejný párovací kód se zobrazuje i na zařízení

– V zařízení se zobrazuje stejným PIN pro párování jako na terminálu

– Proces párování v zařízení (zobrazení se může lišit podle zařízení a verze Android)

– O procesu a výsledku párování jste informování i na ta terminálu

– Po úspěšném spárování se můžete pomocí červeného tlačítka vrátit na úvodní obrazovku terminálu

– Terminál je tímto připojený k zařízení

– Spárovaná zařízení (zobrazení se může lišit podle zařízení a verze Android)

3.

Aplikace mPOS Service

– Přihlášení do aplikace je pomocí údajů, které dostanete od ČSOB společně s terminálem

– Po přihlášení je důležité zkontrolovat, že je terminál připojený

– Volba Tiskárna je volitelná a musí se případně nastavit v nastavení mPOS aplikace slouží k tisku potvrzení o zaplacení v případě manuálního zadání částky k platbě

4.

Spustíte aplikaci Pexeso a podle verze aplikace se přes ikonu PEXESO dostanete do nastavení aplikace

Obsah obrázku text, snímek obrazovky, Barevnost, čtverec
Obsah generovaný pomocí AI může být nesprávný.
Obsah obrázku text, snímek obrazovky, Písmo, řada/pruh
Obsah generovaný pomocí AI může být nesprávný.

5.

V nastavení kliknete na ikonu ozubeného kolečka

Obsah obrázku text, snímek obrazovky, logo, Písmo
Obsah vygenerovaný umělou inteligencí může být nesprávný.

6.

V dalším menu Nastavení – Připojení – Platební terminál – povolíte volbu Používat platební terminál, v nastavení Typ terminálu se vybere Ingenico – mPOS Service

Obsah obrázku text, snímek obrazovky, software, Webová stránka
Obsah vygenerovaný umělou inteligencí může být nesprávný.
Obsah obrázku text, snímek obrazovky, software, displej
Obsah vygenerovaný umělou inteligencí může být nesprávný.
Obsah obrázku text, snímek obrazovky, software, displej
Obsah vygenerovaný umělou inteligencí může být nesprávný.

7.

Aplikace vás vyzve k restartování aplikace, doporučujeme udělat restart celého zařízení

Obsah obrázku text, snímek obrazovky, software, displej
Obsah vygenerovaný umělou inteligencí může být nesprávný.

8.

Po opětovném spuštění aplikace se zobrazí dialog, že došlo k úspěšnému propojení mezi mPOS a Pexesem

Obsah obrázku text, oblečení, osoba, nealkoholický nápoj
Obsah vygenerovaný umělou inteligencí může být nesprávný.

9.

Tím je proces párování a nastavení terminálu Link2500 hotový. Při zadání platby kartou v aplikaci se částka automaticky přenáší na terminál a po úspěšné autorizaci platby se uzavře účet v aplikaci Pexeso

Obsah obrázku text, snímek obrazovky, software, Multimediální software
Obsah vygenerovaný umělou inteligencí může být nesprávný.

10.

V případě, že se platba přeruší, zobrazí se dialog pro zaplacení s chybovou hláškou a je možné platbu zopakovat

Obsah obrázku text, snímek obrazovky, software, Multimediální software
Obsah vygenerovaný umělou inteligencí může být nesprávný.

11.

Vrácení platby kartou je možné provést pouze přes aplikaci mPOS Service

Mohlo by vás zajímat

Gastro, Obchod, Obecné, Služby, Vylepšení
1. Spustíte aplikaci Pexeso Kalkulačka 2. Na úvodní obrazovce kliknete do levého horního roku na ikonu  a tím se dostanete do Nastavení…
číst více
Bistro Sněžka
Gastro, Instalace
Modernizujeme provoz Společnost Eventrend Prague provozuje Bistro Sněžka v horní i dolní části lanovky. V bistrech používají dvě…
číst více
Pokladní tiskárny
Gastro, Obchod, Obecné, Služby
Pokud provozujete obchod, restauraci nebo jakýkoliv podnik, který přijímá platby, pokladní tiskárny jsou základní výbavou, bez které se…
číst více
Kontaktní formulář

Potřebujete poradit? Objednat pokladnu?

Budeme Vás co nejdříve kontaktovat zpět.





    * Všechny položky označené hvězdičkou je nutné vyplňit pro správné odeslání kontaktního formuláře.