Pokladní systém optimalizovaný pro obchody s širokým rozsahem zaměření a sortimentu. Je vhodný pro jakýkoliv druh obchodní činnosti s přímým prodejem. Systém je v českém, anglickém a ruském provedení a je určen primárně pro maloobchody a velkoobchody.
Pokladna je určena pro obchody s širokým rozsahem zaměření a sortimentu. V systému pomocí čtečky čárových kódů účtujete jednotlivé zboží. Zboží se odečítá ze skladu (i více skladů), můžete prodávat přes databázi klientů, pomocí klientských slev za nákup, využít rozesílač e-mailů, vystavovat faktury, provádět inventury, ceník rozdělený dle skupin, platební karty, síťové řešení a propojení přes internet. Jednoduché a rychlé účtování položek přes čtečku čárových kódů či výběrem zboží na monitoru. Systém nabízí velmi propracovanou zákaznickou evidenci, statistiky prodeje – grafy, fakturaci, ceníkové marže rozdělené dle skupin zboží, platby přes bankovní terminály, různé měny, tiskové sestavy, docházka zaměstnanců, síťové řešení a propojení přes internet, centrální modul pro síť maloobchodů.
Modul je určen pro obchodní sítě s více prodejními místy. Centrální modul nabízíme jako samostatný produkt či ve spojení s ekonomickým systémem FlexiBee a POHODA, což je moderní účetní a ekonomický systém určený pro malé a střední firmy, vedení účetnictví a daňovou evidenci. Pokladna je plně lokalizovatelná do jiných jazyků, a to – angličtiny, ruštiny a slovenštiny. Funkčností pokrývá podvojné účetnictví, daňovou evidenci, fakturaci, pokladní a bankovní doklady + homebanking, skladové hospodářství, evidenci majetku a leasingu, mzdy, pohledávky/závazky a má řadu dalších vyspělých modulů a funkcí. Program poskytuje intuitivní uživatelské rozhraní s podporou evropské legislativy.
Ukázka účtování položek v pokladně pomocí čtečky (EAN kódy), nastavení tisku etiket na zboží, možnosti dalšího nastavení a přizpůsobení zobrazení tlačítek pokladny.
Pro sítě obchodů, obchodní řetězce, ale i rozsáhlá obchodní centra nabízíme řešení Centrální pokladna. Tento systém obsahuje tzv. centrální pokladní modul (hlavní server), který se obvykle nachází v hlavním skladu, případně v sídle společnosti. Tento server je pak napojen na všechny ostatní pokladny, které jsou umístěné v jednotlivých obchodech. Ty se mohou prostřednictvím internetu k centrální pokladně připojit prakticky odkudkoli na světě.
Každá pokladna si se serverem průběžně, vždy v nastavený čas, vyměňuje informace s jednotlivými pokladnami. Díky tomu centrální pokladna vždy okamžitě ví, která prodejna potřebuje doplnit které zboží. V případě, že má zákazník zájem o určité zboží, které není skladem, může mu zaměstnanec konkrétního prodejního místa říci, ve které nejbližší prodejně ho lze zakoupit.
Hlavní výhodou systému je dále jeho relativní nezávislost na připojení k internetu. Data se sice v době výpadku nebudou synchronizovat, to ale v prodeji lokálně dostupného zboží nebrání, tudíž pokladny budou pracovat i v režimu offline.
V této ukázce uvidíte Centrální pokladnu a její výhody.
Prodavači v obchodech ocení zejména možnost připojení čtečky čárových kódů, případně přímý výběr zboží na obrazovce. Nebudou si muset pamatovat rozsáhlý seznam inventárních kódů, což ve finále urychlí proces účtování.
Centrální modul umožňuje nejen připojení pokladny, ale také jiných zařízení, jako je například mobilní terminál pro skladníka. Ten ho využije nejen při pravidelných inventurách zboží na hlavním skladě, ale také při převozu zboží do konkrétního obchodu.
Majitel, případně účetní obchodní sítě, má odkudkoli okamžitý přístup k datové centrále. Ta poskytuje kompletní přehled dat o prodeji v daný den i za celou dobu existence tohoto řešení, ale také přesnou evidenci zákazníků, kontrolu docházky zaměstnanců nebo například výpis transakcí každého platebního terminálu. Všechna tato data se pak dají exportovat do účetních systémů, jako například POHODA nebo FlexiBee.
Pokladní software AWIS patří mezi špičku na českém trhu. Jeho vznik se datuje od počátku 90. let a od té doby je neustále vyvíjen a pravidelně vylepšován. Pokladní software je určen pro všechny druhy obchodních činností, které vyžadují zúčtovací kasu, a to zejména pro restaurace, obchody, kavárny, trafiky, rychlé občerstvení, hotely, penziony a další gastronomická zařízení. Pokladní systém AWIS využívají ale i firmy pro výdej obědů, pneuservisy, autoservisy, řeznictví, mini-markety, zdravotnická zařízení či kadeřnictví. Software splňuje veškeré standardy kvality a spolehlivosti. Přestože jeho design a ovládání je na velmi vysoké úrovni, software je neustále zdokonalován dle potřeb či přání zákazníka. Software lze ovládat jak dotykovou obrazovkou, pro kterou je optimalizován, tak klasicky klávesnicí a myší.
Pokladní software AWIS vychází v plné verzi na cenu 12.900 Kč, kde dostanete vše potřebné pro váš provoz. Mimo prodejní části jsou v systému zakomponovány sklady, kalkulace a normování, síťové řešení či vzdálený přístup přes internet. Nemusíte tedy již doplácet za skladovou evidenci, exporty do tabulkového excelu, statistiky, normování jídel, kuchyňský modul a další podobné moduly.
Pokladní systém AWIS nabízí mimo standardní funkce, které by měl kvalitní software obsahovat, také zákaznické a slevové karty pro stálé zákazníky nebo zaměstnance, jejich evidenci (útraty zákazníků, počet návštěv, upozornění na narozeniny, fotografii, oblíbené jídlo a pití) a vytvoření účtu se slevou – happy hours (šťastná hodinka) či noční přirážkou. V každém okamžiku pokladní systém nabízí přehled aktuální tržby, stavy účtů, storna, slevy a možnost prohlížení historie účtu. Samozřejmostí pokladního softwaru jsou funkce, jako je sloučení stolů, přesun mezi stoly, dopočítávání částky k vrácení, stravenky, platební karty a bankovní terminály, slevy při placení a platby zvlášť, personální ceny, vrácení účtu po zaplacení, tisk posledního účtu i účtů, mapa podniku (mapa stolů), rozdělení tržeb dle obsluhy (rajónový systém obsluhy), vložení úkolů pro personál, předtisk účtů a další možnosti.
Pokladní software je rozdělen na dvě hlavní části. První část systému je manažerská část a kasa, druhá část je určena pro obsluhu. Do obou částí je nutné se přihlásit, tzn. zadáním kombinace přihlašovacího jména a hesla, zadáním kódu, načtením karty, čipu, případně přes otisk prstu. Každý zaměstnanec může mít v pokladním systému jiná práva, což je další velmi významnou výhodou celého pokladního systému. Obsluha tak nemůže mít přístup do manažerské části, ale jen do své části pokladny pro obsluhu. Administrátorská práva uděluje pouze manažer provozu.
Kasa je přizpůsobena pro jednoduché a hlavně rychlé účtování dotykem. Dotyková obrazovka s naším pokladním softwarem zrychlí a zjednoduší vaši práci. Zaúčtování do pokladny je možné učinit na pouhé dva doteky – kliky! Řazení produktů či služeb je řešeno podle abecedy, kde lze položku vybrat i napsáním počátečních písmen, což opět velmi urychlí práci. Účtování je možné provádět i přes třímístné kódy PLU či EAN. Kasa obsahuje rychlé zamykání pokladny pro rajónový systém obsluhy. Přístup do kasy je zabezpečen přes jméno a heslo, tedy vložením kódů či načtením magnetické karty nebo čipu. Kasa je v anglickém, ruském i slovenském jazyce.
Sklad v pokladním systému zahrnuje velmi přehledně seznam položek na skladě či více skladech, nastavení minimálního množství zásob, automaticky generované objednávky na základě prodejů a nastaveného minima, příjemky (v případě „chytrých“ objednávek zapsání příjemky na sklad „jedním klikem“), exporty a importy všech položek do Excelu, nastavení sloupců, inventury a zrcadla pomocí propojení s váhou, odpisy majetku a skladu, převody mezi sklady, exporty obratu, evidence dodavatelů a cen dodavatelů, přednastavení receptur a směsí, importy koktejlů a jídel (okolo 200 koktejlů a 900 jídel). Systém vás vždy včas upozorní, kdy je potřeba doplnit zásoby a nabídne vygenerování objednávky. Ve skladu vidíte nejen aktuální stav počtu položek, ale i součet skladu v Kč, průměrné nákupní ceny, skladové karty, marži u každé položky, vyhledávání dle kritérií.
Přehledné prostředí zahrnuje všechny funkce, jako je například normování položek, kalkulace, odečítání ze skladu, snadná editace složení jednotlivých položek. V pokladně je možnost nastavení speciální ceny pro zaměstnance (personální ceny), akční nabídky, barevné označení položky či přiřazení obrázku k položce v pokladně, vložení obrázku k položce, vytvoření skupin pro položky, které se zobrazí v Kase. V ceníku lze nastavit účtování za kus, časovou jednotku, noc, či kilometr. Evidence umožňuje realizaci i přes EAN kódy, následný prodej a tisk EAN kódů.
Zajímavostí je také vlastní tisk etiket, jídelního lístku či zobrazení položek jen vybrané dny přímo z vaší pokladny!
Software umožňuje evidenci všech směn a celkové výše všech tržeb a to jak za směnu, tak za jednotlivce z obsluhy. Detailní zobrazení provedeného storna, slev na položku, slev na účet, přehled docházky zaměstnanců a tisk uzávěrky (měsíční, roční a volitelné) patří mezi další oblíbené vymoženosti systému. Pokladní systém AWIS vám také ukáže detailní statistiku provedených storen na každého zaměstnance!
Rozhraní „Uživatelé“ nabízí propracované nastavení práv každého uživatele pokladny. Celkem 21 skupin práv zahrnuje až 250 možností k nastavení. Software umožňuje volbu tří automatických nastavení rolí (obsluha, provozní, majitel). K uživateli lze přiřadit číslo magnetické karty, heslo pro přihlášení, přiřadit jednu z několika založených map podniku. V pokladním systému můžete vybrat přednastavené role či každému vybrat velmi specificky jen určitá práva. Tento způsob uživatelského řešení je velmi užitečný zejména pro manažery nebo majitele, kteří znemožní nahlížení do interních položek neoprávněním osobám.
Pokladna nabízí také rozsáhlé řešení pro detailní zobrazení reportů (příjmy, výdaje, měsíční přehledy, přehled docházky, prodeje zboží za den a měsíc, směnu či přesně určenou dobu, přehled slev, storna, úbytky ze skladu, položky bez pohybu, marže a zisk, nejvýhodnější skladové a ceníkové položky, seznam vrácených účtů, seznam vratek, export obratu zboží do Excelu, žurnál – tisk všech účtů a další). Cokoliv je do pokladny vloženo, je navždy uloženo a z databáze se nikdy nesmaže. V případě nutnosti opravy zaúčtování se v pokladně vytváří storno záznam. V reportech pokladny je možno prohlédnout stornované položky, vratky a odpisy ze skladu.
Zajímavostí statistik jsou určitě i grafy. Z těchto přehledných grafů můžete vyčíst například: prodej zboží za dny, měsíce, zaměstnance, dle skupin, či úseků v podniku, prodeje na stoly a hodiny.
Přizpůsobení pokladního softwaru je možné i na ten nejspecifičtější provoz. Od nastavení účtenky (loga, velikosti písma, textů s reklamou), bonů do kuchyně, před-nastavitelných poznámek k jídlu (medium, krvavý atd.), poznámek ke stornu, založení a editace prodejních skupin v kase, zvolení délky kódu v ceníku až po nastavení sazby DPH, kurzu eura, propojení s mobilním telefonem, váhou, zákaznickým displejem (volitelný text), platebním terminálem od banky, až po zařízení měřící průtok od firmy CESK. Lze nastavit Akce 1 + 1 zdarma, vzdálený přístup z domova či kanceláře a další.
Předností softwaru AWIS je určitě rozsáhlost zálohování. Zálohování lze nastavit pravidelně, na disk C ve vašem PC či POS terminálu, na externí disk nebo vzdáleně na server. V případě testovacího provozu, můžete před začátkem ostrého použití „ukončit zkušební provoz“. Pokladní systém můžete nastavit na pravidelné zálohování prakticky kamkoli (server, disky, USB flash disk, externí disk a další elektronická média).
V systému naleznete přes 25 video-nápověd, pro nejdůležitější postupy v části Office a Kasa. Nápověda vám pomůže s řešením vašeho problému.
Další z řady specifických funkcí originálního řešení českého pokladního systému AWIS.
Tento pokladní systém je vhodný pro vaši obsluhu, ale i pro manažera. Poskytuje účtování a tisk účtenek na každém místě provozu, kde je WiFi. Mobilní terminál je přenosné a bezdrátové zařízení, které umožňuje objednávat a účtovat v terénu daného prostředí (restaurace, venkovní terasy, apod.). Systém Mobilní terminál – číšník je určen především pro vytížené restaurace, ale i pro menší provozy, kde je třeba mít účtování pod kontrolou. Tablet umožňuje číšníkovi mít vždy u sebe kompletní nabídku restaurace, má výhodu nejen rychlejšího účtování, ale i kontroly zaměstnanců. Náš systém „Mobilní číšník“ nabízí stabilitu a pohodlí za bezkonkurenční cenu 8.900 Kč. Instalace a proškolení obsluhy s aplikací Mobilní číšník provádíme po celé ČR.
Součástí celého pokladního systému můžou být také kamery či kamerový systém. Nabízíme kamerový dohled na provozovně, včetně specifického záznamu pouze kritických událostí. Tento jedinečný systém jsme pro vás vytvořili ve spojení s firmou NetRex. V pokladně můžete přehrát v jednom videu všechny kritické události, jako je storno, objednávky do kuchyně, placení účtu. Můžete si nastavit interval „Před“ a „Po“. Následné kritické události se vám seřadí za sebou pro rychlou kontrolu. Systém dává možnost filtrování všech videí či fotografií.
Tento modul nabízí automatické vytvoření mapy stolů a následnou snadnou úpravu jejich rozložení a přidělení různých map pro obsluhu. Modul mapa stolů řeší také editaci umístění stolů a jejich velikosti, umístění židlí a dalších parametrů. Unikátní vlastností je možnost vytvoření více pater či místností s možností přiřazení určité mapy každé obsluze samostatně. Mapa stolů vám usnadní a zároveň velmi zpřehlední účtování, obsazenost stolů, vytváření rezervace a umožní také například usadit zákazníka k danému stolu již při jeho příchodu.
Recepční systém pro penziony je doporučen pro počet do 20 pokojů, přičemž zákazníků může být neomezeně. Modul recepce zahrnuje vše, co je pro provoz penzionu potřeba. Od veškerých přehledů, přes tzv. štafle pro rezervaci ubytování či prohlížení obsazenosti, až po export veškerých informací na internet a vaše webové stránky. Samozřejmostí je automatické dopočítávání plné penze, polopenze atd.
Systém určen pro podniky, které potřebují evidovat provizi za prodané zboží či služby. Tento modul pokladního systému vyřeší majiteli starost o rozdělování provizí či podobných potřeb související s prodejem na zaměstnance. V systému lze nastavit konkrétní sumu či procenta pro obsluhu, jeho provizi a celkový součet při uzávěrce. Software umožňuje jednoduché řešení pro provize jak z prodeje, tak z vykonaných služeb.
Systém byl navrhnut pro firemní stravování. Střediska s možností vydávání obědů, evidencí, zrušením či předplacením obědů. Software umožňuje rozsáhlý počet možností reportů a exportů do Excelu. Výdej obědů je hlavně pro společnosti řešící stravování ve firmě. Software je vhodný pro větší podniky a školy. Pokladní systém AWIS vám svým modulem „Výdej obědů“ zajistí přehled nad objednávkami jídla a jeho následný výdej.
Fakturační systém poskytuje přehledné vystavování faktur, včetně dodacích listů, a příjem faktur od dodavatelů. Touto cestou je pořizováno zboží do skladu či speciální možnost prodeje prostřednictvím fakturace. Fakturační systém zahrnuje seznam všech přijatých faktur a možnost nastavení upozornění o splatnosti jednotlivých faktur. Samozřejmostí jsou i statistiky pro součty faktur za určité období, automatické nabízení poslední ceny pro rychlé naskladnění či spojení s „chytrou objednávkou“, kdy pro naskladnění zboží stačí „jeden klik“.