Systém pro rozvážkové služby

Rozvážkový pokladní systém je vhodný pro jakýkoliv gastronomický provoz či obchod, který nabízí rozvoz. Jedná se především o restaurace, pizzerie, fastfoody atd. Rozvážkový systém nazvaný „AWIS Rozvoz“ je specifický modul pokladního systému, který komunikuje s mobilním telefonem. Na základě komunikace vidíte v pokladním systému, jaký zákazník vám volá a zároveň vidíte jeho statistiky nejoblíbenějších položek či náhled posledního účtu. Rozvážkový systém nabízí také možnost zapsání více adres a telefonů u jednoho zákazníka. Následně při prodeji teprve vyberete, kterou si zákazník určí. Na účtence jsou všechny tyto informace zobrazeny.

Provoz rozvážkového systému nevyžaduje žádnou telefonní ústřednu! Rozvážkový systém umožňuje nastavení pro happy hours (šťastná hodinka) nebo noční přirážku. Identifikace volajícího čísla za bezkonkurenční cenu.

Rozvážkový systém a jeho přední výhody a funkce

  • není potřeba telefonní ústředna
  • vhodný pro jakýkoliv gastronomický provoz
  • rozvážkový systém komunikuje s mobilním telefonem
  • evidence a databáze zákazníků
  • statistiky nejoblíbenějších položek zákazníka
  • náhled posledního účtu zákazníka
  • možnost zapsání více adres a telefonů zákazníka
  • nastavení happy hours
  • nastavení noční přirážky
  • identifikace volajícího

Prezentuje Petr Punčochář

Prezentace pokladního modulu ROZVOZ JÍDEL, který je určen pro restaurace, pizzerie, provozy s rozvozem pokrmů a ostatní gastronomické podniky. Pokladní modul je určen pouze pro pokladní systém AWIS. Program zobrazuje prostřednictvím pokladny telefonní číslo zákazníka bez často požadované ústředny. Eviduje do databáze všechny zákazníky, což má vliv nejen na efektivitu práce, ale také na tvorbu příznivého dojmu ze strany stálého zákazníka.

Jak rozvážkový systém pracuje? Pomáhá budovat vztahy se zákazníkem

Aplikace AWIS Mobile pro rozvážkové služby umožňuje vytvářet databázi všech volajících a objednávajících zákazníků, čímž výrazně ulehčuje administrativu spojenou s vyřízením objednávky.

První objednávka

Když zákazník zavolá na telefonickou objednávku poprvé, je tedy novým klientem, operátor se ho vždy zeptá na jméno a příjmení, dodací adresu a co si objednává. Tyto informace pak operátor zaznamená do rozvážkového systému. Provede objednávku, pošle kurýra a transakce je vyřízena. Zákazník zůstává uložen v databázi pro další případnou objednávku.

Druhá – opakující se objednávka

Když ale klient volá již podruhé, stal se tedy vracejícím se zákazníkem, operátorovi se zobrazí v systému jeho telefonní číslo a základní údaje (jméno, příjmení, dodací adresa, případně také oblíbené pokrmy či neoblíbené ingredience apod.). Operátor vidí tyto informace na monitoru či displeji ještě před tím, než hovor přijme. Dostává tak možnost velmi příjemně překvapit vracejícího se zákazníka například touto větou: “Dobrý den pane Nováku. Jak jste se dnes měl? Co si dáte? Zase pizzu s ančovičkama a bez cibule, jako minule? A dovoz budete chtít opět na adresu U okrouhlíku 13 v Praze?”. Zákazník buď jen potvrdí nebo si řekne o změnu objednávky.

Jaké informace lze do systému zadávat

Všechny informace ukládá systém automaticky do své paměti, takže není nutné data opakovaně zadávat a ukládat. Prodejce má k dispozici vše, co potřebuje, a nemusí zákazníka zatěžovat opakovaným zjišťováním informací. Díky tomu jsou zákazníci při dalším volání překvapeni, což napomáhá s nimi budovat lepší a osobitější vztah.

Systém ukazuje nejen kontaktní údaje klienta, ale například i jeho nejčastější objednávky. Prodejce tak může zákazníkovi nabídnout zboží „na míru“, protože už ví, co má rád a co nikoliv. Tato funkce opět napomáhá k budování lepšího vztahu s klientem.

Nastavení speciálních funkcí

V systému je možné snadno nastavit i speciální akce (tzv. happy hours) či zvláštní režimy – např. přirážka při nočním provozu apod.

Aplikace je ke stažení na Google Play

Pokud máte pokladní systém AWIS, můžete si samotou aplikaci AWIS Mobile koupit a stáhnout přímo ze stránek Google Play.

Přímý odkaz ke stažení – ODKAZ NA STAŽENÍ

Kontaktní formulář

Potřebujete poradit? Napište nám!

Můžete nám také zavolat na +420 777 222 229 a poradit se přímo s jedním z našich specialistů.






    * Všechny položky označené hvězdičkou je nutné vyplňit pro správné odeslání kontaktního formuláře.