Modernizujeme provoz
Společnost Eventrend Prague provozuje Bistro Sněžka v horní i dolní části lanovky. V bistrech používají dvě dotykové pokladny AWIS Gastro 15″ s přehledným restauračním systémem AWIS Gastro, který zvládá vysoké turistické špičky.



Co jsme právě nainstalovali
Abychom zrychlili výdej a snížili fronty, implementovali jsme Výdejní systém – rozšíření pokladny AWIS. Na externím displeji se hostům zobrazují stavy objednávky (připravuje se ▸ hotovo) – stejné schéma znáte třeba z restaurací McDonald’s. Výsledkem je plynulý rezervační proces, méně dotazů u pultu a rychlejší odbavení.


Klíčové benefity
- Zobrazení v reálném čase – host vidí, jak se jeho číslo posouvá.
- Méně front – zákazníci se nemusí tísnit u výdejního pultu.
- Vyšší kapacita kuchyně – personál se soustředí na přípravu jídel, ne na volání čísel.
Co chystáme dál
V další fázi zavedeme systém Já, číšník, který umožní hostům objednat už během jízdy lanovkou. Objednávka dorazí přímo do kuchyně a platba se provede online, takže jídlo bude čekat připravené ve chvíli, kdy host vstoupí do bistra.
Díky kombinaci výkonných pokladen AWIS, nového výdejního systému a připravované aplikace nabízíme návštěvníkům Sněžky službu na úrovni moderních fast‑foodových řetězců – bez zbytečných front a s maximálním komfortem. Navštivte Bistro Sněžka při své příští cestě na vrchol a vyzkoušejte rozdíl sami!
Mohlo by vás zajímat


