Čas jsou peníze a v restauraci to platí dvojnásobně. I proto je třeba, aby personál každého gastronomického podniku skvěle fungoval. Nové technologie tomu v dnešní době dokáží velmi pomoci, a je proto vhodné, aby žádný podnikatel v pohostinství před nimi nezavíral oči. Dost času dokáže v restauraci ušetřit i náš mobilní číšník, na kterého se v tomto článku podíváme a shrneme jeho přednosti.
Ptáte se, co to vlastně mobilní číšník je? Jedná se o aplikaci, která umožňuje číšníkům rychle a snadno zadávat objednávky přímo od stolu, které se okamžitě přenášejí do pokladny. Díky tomu obsluha v restauraci šetří čas a díky této aplikaci se zároveň citelně zjednodušuje celý proces obsluhy a eliminují se chyby při přenosu objednávek.
Je tedy zřejmé, že mobilní Číšník zaručuje hladkou komunikaci mezi obsluhou, kuchyní a barem, což vede k vyšší spokojenosti všech zákazníků. Mezi další přednosti se řadí také aktuální nabídka, která je díky této aplikaci vždy v rukou číšníka. S tím souvisí také tisk účtenek a platby kartou přímo u stolů.
Naše společnost EkoBIT před časem připravila i jednoduchý text, ze kterého je patrné, jaké výhody mobilní číšník v praxi má. Test probíhal v restauraci, která byla v tu dobu obsazena ze 60 procent. Z našeho testu vyšlo, že obsluha díky aplikaci mobilní číšník dokáže oproti klasické „tužkové variantě“ ušetřit asi 50 procent času.
Pokud se tento uspořený čas přepočte na náklady, rázem zjistíte, jaká je dlouhodobá finanční úspora této nové technologie. Už v případě měsíčního horizontu opravdu vysoká. I proto je třeba, aby i váš podnik šel s dobou, nebránil se novým technologiím a ideálně je aplikoval do praxe. Výsledky se totiž ukáží již v poměrně krátké době.