K ČEMU CENTRÁLNÍ POKLADNA SLOUŽÍ

S centrální pokladnou získáte kompletní přehled dat ze všech vašich pokladen. Můžete tak spojit více pokladen v provozovně nebo spojit všechna pokladní zařízení ve všech pobočkách. Je tedy vhodná pro sítě obchodů, restaurací, hotelů a všech dalších typů podnikání, kde se pracuje s více než jedním pokladním systémem.

Sestava

galerie ze systému:

Centrální pokladna

vlastnosti

  • Centrální řešení více poboček
  • Libovolný počet připojených zařízení
  • Komplexní přehled dat ze všech pokladen
  • Automatická záloha všech pokladen
  • Sledování dat v prohlížeči i mobilní aplikaci
  • Možnost propojení s CRM a ERP
  • 490 Kč bez DPH/měsíc pro 1 až 5 pokladen
  • 990 Kč bez DPH/měsíc pro 6 až 10 pokladen
cena hardware
0 Kč
Mám zájem

Jak centrální pokladna funguje

Jednotlivé pokladní zařízení odesílají data na server, kde se automaticky zálohují a Vám se zobrazí všechna posbíraná data v přehledných statistikách. Můžete tak vidět komplexní přehled tržeb, úbytků na skladech, odpracovaných hodin zaměstnanců a vše ostatní, co jednotlivé pokladny zaznamenávají. Data je možné zobrazit v internetovém prohlížeči i v mobilní aplikaci, máte tak své pokladny pod kontrolou, ať už jste kdekoliv.

Jak to funguje

Centrální pokladnu je možné propojit s CRM a ERP systémem EcoCRM a získat tak další důležité informace o chodu vaší firmy.

CENTRÁLNÍ ŘEŠENÍ PRO VÍCE POBOČEK

Získejte perfektní přehled a kontrolu nad všemi pobočkami a provozovnami. Pokladní systém Centrální pokladna zahrnuje spojení na server s SQL. Umožňuje tak účinné propojení všech „podřízených“ pokladen v celém řetězci obchodů, síti restaurací či hotelů.

Zěmě

SBĚR DAT PRO EFEKTIVNÍ PODNIKÁNÍ

Teprve shromážděním a vyhodnocením dat ze všech pokladních stanic zjistíte stav vašeho podnikání. Tržby, úbytky na skladu, storna, odpracované hodiny zaměstnanců a další ekonomické a statistické informace vám pomůžou účinně řídit rozsáhlou síť hotelů, nebo rozvětvený řetězec supermarketů.

dohoda

PROPOJENÍ S EKONOM. A INFORMAČNÍM SYSTÉMEM

Udělejte ze svého pokladního softwaru pro restaurace, nebo řetězec obchodů dokonalého strážce. Díky centrálnímu modulu připojíte pokladnu na CRM a ERP systém UniQ. Získáte dokonalou kontrolu nad tokem obchodních, informačních, ekonomických a finančních dat.

Čip

LIBOVOLNÝ POČET KLIENTSKÝCH STANIC A TISKÁREN

Centrální pokladní sofware propojí tolik klientských stanic a tiskáren, kolik potřebujete. Pracuje v online i offline režimu, posílá všechna potřebná data na centrálu a umí automaticky zálohovat všechna potřebná data ze všech pobočkových pokladních systémů.

Terminál Centrální pokladna

CENTRÁLNÍ POKLADNA DO MOBILU I TABLETU

Nenechte se zmást názvem pokladního softwaru. Aplikace Centrální pokladna je naprosto mobilní – modul si stáhnete do smartphonu či tabletu. Získáte absolutní přehled o tocích na všech vybraných pokladnách. Dohlížet tak můžete od táboráku na chatě, nebo z dovolené u moře.

Tablet
Kontaktní formulář

Potřebujete poradit? Objednat pokladnu?

Budeme Vás co nejdříve kontaktovat zpět.






    * Všechny položky označené hvězdičkou je nutné vyplňit pro správné odeslání kontaktního formuláře.