Hitem v gastronomii se stal tzv. Mobilní číšník. Co to je a k čemu slouží?
Jedná se o software, který umí na dálku komunikovat s centrální pokladnou. Umožňuje tak rychle a jednoduše zpracovávat objednávky obsluhy dříve, než se fyzicky dostaví k centrální pokladně, aby objednávku ručně poznamenanou přepsali do systému.
Toto nejvíce ocení restaurace s velkým vytížením provozu. Můžete takto vašim hostům zajistit neobvykle rychlou obsluhu a tím si získáte jejich náklonost a případně i další návštěvu. Další přidanou hodnotou je úspora času, který vynaložila obsluha na cestu k prodejní desce a následné přepisování objednávky, nyní obsluha ušetřený čas využije k obsloužení dalšího hosta a tím vám vzrostou zisky.
Mobilní číšník nepotřebuje neustálé připojení k WIFI, proto jej může personál pohodlně používat i na zahrádkách a terasách restaurací. Systém lze napojit na skladové hospodářství a vy tak můžete kontrolovat spotřebu surovin, mít přehled o prodeji jednotlivých pokrmů a účinně kontrolovat zaměstnance.
Přednosti produktu MOBILNÍ ČÍŠNÍK
- okamžité zpracování objednávek (žádné prodlevy mezi přijmutím objednávky a započetím přípravy jídel/nápojů)
- zrychlení práce číšníků, kteří nemusí po přijmutí objednávky spěchat ke kuchyni, baru
- upozornění / pokyn kuchařům na dálku pro přípravu dalšího chodu
- vydávání jídel výběrem z menu nebo výběrem přes skupiny
- možnost tisku účtenky na místě (v případě použití mobilní tiskárny)
- nízká cena software a díky použití speciálních PDA či Pocket PC i výrazně nižší náklady na pořízení