Menu Rozvoz
V případě poskytnutí služby provozovatele, že provádí rozvoz obědů, je nutné si vést evidenci o zákazníkovi, kterému bude poskytnuta služba rozvozu, o objednávkách nebo i nočních přirážkách.
Modul lze propojit s mobilním telefonem pro přenos telefonního čísla z rozvozové linky do pokladny. Lze také tvořit objednávky.
![Menu Rozvoz v pokladním systému AWIS](/wp-content/uploads/2021/08/image134.png)
Propojení telefonu s kasou nám zajistí aplikace, která se instaluje do Androidu telefonu, na kterém přijmeme hovory. Pokud zákazník zavolá na číslo rozvozu, informace o telefonním čísle se přenesou z telefonu do pokladny. Pokud zákazníka již máme v databázi, kasa nezobrazí telefonní číslo ale jméno zákazníka. U zákazníka si můžeme evidovat pro rozvoz adresu, tu můžeme vytisknout na účtenku jako informaci pro kurýra. Nastavit můžeme noční přirážku.
Objednávky
Funkce pro vytvoření objednávek zákazníků. Objednávka se v daný čas propíše do pokladny jako účet s názvem zákazníka a s adresou dodání.
![Přehled objednávek v pokladním systému AWIS](/wp-content/uploads/2021/08/image135-1024x603.png)
Vytvoření objednávky
Zadáme Datum a čas zpracování objednávky. Datum a čas upozornění (Zapsání objednávky do kasy). Můžeme využit databázi zákazníků.
![Dialog pro vytvoření objednávky v pokladním systému AWIS](/wp-content/uploads/2021/08/image136.png)
![Přidání položek ceníků k objednávce v pokladním systému AWIS](/wp-content/uploads/2021/08/image137.png)
Vytvořená objednávka
![Vytvořená objednávka v pokladním systému AWIS](/wp-content/uploads/2021/08/image138-1024x597.png)
Propsaná objednávka v pokladně
![Propsaná objednávka v pokladním systému AWIS](/wp-content/uploads/2021/08/image139-1024x605.png)