[vc_row][vc_column width=“1/3″][us_single_image image=“11872″ align=“center“ lightbox=“1″ animate=“fade“ animate_delay=““][/vc_column][vc_column width=“2/3″][vc_column_text]Restaurace Carino se nachází na Husově náměstí v Berouně a je dalším důkazem toho, že kvalitní gastronomie v Čechách stále nevymřela. Tato úžasná restaurace s jasně defiovanými cíli si u nás objednala Mystery shopping hlavně za účelem zdokonalení principů, které již v restauraci fungují. Chtěli znát náš názor a přinést do své restaurace přidanou hodnotou. Také chtěli vědět z profesionálního hlediska ohodnotit svůj tým zaměstnanců. Musíme říct, že jsme byli mile překvapeni kvalitou, ale prostor pro zlepšení jsme také objevili.[/vc_column_text][vc_column_text]

Rezervace byla příjemná

Telefonická rezervace proběhla ukázkově. Číšník představil sebe i restauraci přívětivým hlasem, přijal rezervaci a s poděkováním se rozloučil. Nutno říct, že toto je velmi důležitá věc, a málokde tomu tak je.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=“bg_color“ bg_color_value=“#ea7f3b“][vc_column][vc_column_text]

Co můžete očekávat za jídlo

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/3″][us_single_image image=“11876″ lightbox=“1″][/vc_column][vc_column width=“1/3″][us_single_image image=“11877″ lightbox=“1″][/vc_column][vc_column width=“1/3″][us_single_image image=“11878″ lightbox=“1″][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=“bg_color“ bg_color_value=“#ea7f3b“][vc_column][vc_column_text]

Zápis z Mystery shoppingu

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

17:55 Příchod do restaurace

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=“1/3″][vc_column_text]Již zvenku je vidět, že restaurace je čistá, a že se o ni někdo stará. Číšníci nás přivítali s úsměvem a nabídli připravený rezervovaný stůl s možností výběru jiného. Jídelní lístek dal číšník sice první dámě, což je chvályhodné a správné, ale položil ho na stůl zavřený.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=“1/3″][vc_column_text]Doporučuji podávat hostům menu otevřené, přímo do ruky a s očním kontaktem. Dále doporučuji doplnit ústní nabídku o:

  • denní specialitu
  • pokrm, který zbyl z poledního menu

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=“1/3″][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=“bg_color“ bg_color_value=“#ededed“][vc_column][vc_column_text]

18:05 Objednávka

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=“1/3″][vc_column_text]

  • Po přívětivém přivítání jsem objednal:
  • Tataráček z lososa / Filet z lososa
  • Grilované krevety / Houbové risotto
  • Tiramisu / Crepes Caramel – neúčtováno
  • Sauvignon blanc Horse Valley – neúčtováno

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=“1/3″][vc_column_text]Objednávka proběhla v pořádku.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=“1/3″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

18:15 Servis předkrmů

Hodnocení jednotlivých chodů je označeno kladně nebo záporně pomocí znamének +/-.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=“1/3″][vc_column_text]

  • Krevety

    • + odstřívkované krevety
    • + nepřepečené a dobře vychucené
    • +/- salát ochucený, ale neočistěný

    Tataráček z lososa

    • – neurazí / nenadchne
    • – slabá prezentace – nevzhledné
    • – chuťově hodně průměrné

    Doporučuji sehnat všechny možné recepty na tataráček z lososa a vymazlit ten, který budete vařit vy.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=“1/3″][vc_column_text]

Steak z lososa

  • + losos nebyl přepečený a přitom krásně opečená kůže
  • – steak bych prezentoval tou krásně opečenou kůži vzhůru
  • + toto jídlo bylo perfektní (lehce chyběla sůl)

Houbové risotto

  • + velmi milé překvapení!
  • + perfektně zpracované suroviny, trochu přesolené

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=“1/3″][vc_column_text]

Tiramisu

  • – piškoty strávily v kávě málo času
  • – málo Amaretta – nevýrazné

Crepes Caramel

  • – přechucené, méně je někdy více

Tento dezert bych úplně vypustil a vymyslel lepší.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=“bg_color“ bg_color_value=“#ea7f3b“][vc_column][vc_column_text]

Shrnutí analýzy stavu restaurace

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Design

  • + Již z venku vypadá provozovna velmi pěkně a dá se očekávat, že se uvnitř bude odehrávat opravdová gastronomie.
  • + Interiér na první pohled připomíná spíše kavárnu než restauraci, ale to ve finále není nic proti ničemu. Vše čisté, jednoduché a útulné.
  • – Pokud si přejete mít na stolech založené cukřenky, tak by měly být každé ráno doplněny, aby bylo vidět, že se u vás pečuje naprosto o každý detail. Navrhuji spíše zakládat cukr až s objednávkou kávy nebo čaje.
  • – Oba jsme se pozastavili nad výškou stolů. Nebyla nám příjemná jeho nestandardně vysoká deska.

Kuchyně

  • Kuchaři rozhodně vědí, co dělají. Menu má koncept, hlavu i patu, suroviny jsou dobře zpracovávány a moderně prezentovány. Jídla ještě ale potřebují „vymazlit“, aby kuchaři neusnuli na vavřínech. Doporučuji více sledovat aktuální trendy v moderní gastronomii.
  • Chce to více sebevzdělávání! Číst, číst, číst a chtít být lepší, nabízet dokonalé produkty a zvyšovat tak status restauraci i sobě, jakožto kuchaři, který reprezentuje.

Servis

  • Byl jsem mile překvapen kvalitou servisu, jelikož oba číšníci, kteří nás obsluhovali byli skutečně číšníci a ne pinglové. Toto beru jako základní rozlišení personálu a předpoklad k úspěchu.
    • Pingl je člověk, který chodí do práce pouze z nutnosti výdělku, odnést objednané lidem, kteří ho „otravují“, sem tam si něco „uloupnout“, nadávat, když nedostane dýško a nijak se nerozvíjet.
    • Číšník je člověk, který samozřejmě také pracuje pro peníze, ale především ho obor baví, je komunikativní a má zájem být lepší a lepší, poskytovat co možná nejlepší služby.
  • Oba typy se poznají již během prvních pohledů a pár vět. Servis v této restauraci je bezesporu nadstandardní, ale určitě je co zlepšovat.
    • Servis první vždy dámě musí být standardem (pokud se nejedná o prezentaci vína. Toto zde nebyl problém, až na servírování předkrmů. Tehdy se číšník zeptal, kdo má jaký předkrm, a já jsem se schválně přihlásil k jídlu, které mi bylo blíže. Čekal jsem, jestli si číšník zvedne status tím, že i přesto naservíruje předkrm první dámě. Nestalo se tak. Uznávám, že to byl chyták, ale přesně na takovýchto případech může číšník podtrhnout svou profesionalitu.
    • Výběr a prezentace vína. Nechal jsem si doporučit víno a číšník přiznal, že není úplně znalý a že mi na víno zavolá kolegu. Toto byl určitě zbytečný krok. I když číšník absolutně nezná vína a netuší, jak chutnají, tak musí mít připravených pár tipů pro pohotové doporučení. To samé platí i s nabídkou jídel, tu ale mají číšníci restaurace Carino v malíku.
    • Do vinného listu doporučuji zařadit i lepší – dražší lahve, aby si vybrala i vyšší sorta klientů.
    • Víno jsme dostali poměrně teplé. Buď byla láhev v přihrádce na červené víno, nebo byla ve vinotéce jen krátce, nevím. S touto skutečností musí číšník dobře naložit a hosta upozornit nebo jiný způsobem dosáhnout spokojenosti hosta.
    • Prezentace vína byla jedním slovem „tragická“ a úplně zbytečně to restauraci snižuje status. Zde je obrovský prostor pro zlepšování a nastavení standardu!
    • Překvapilo mě, že číšníci prostírají v rukavičkách, což už se dnes nevidí. Zvyšuje to status restaurace! Dokonce byly příbory skutečně čisté, takže to nebylo jen „na oko“, ale spolupráce pomocné síly, která příbory leští, a servisu, který kontroluje její práci, opravdu funguje. Naopak příručníky používají jen jako „dekor“ a to je zase škoda. Do konceptu restaurace parádně zapadají. Když už je nepoužívají u servírování jídel, tak u prezentace a dolévání vína je jejich použití nezbytné. Doporučuji však, aby měli příručníky při ruce a ne za pasem.
    • Je známo, že za barem se nepije a nejí. Často se mě lidé, které školím, ptají „proč“? Vysvětlení se v této restauraci ukázalo přímo v praxi. Dvě dámy u vedlejšího stolu měly dopito a pokukovaly po servisu, aby si mohly objednat. V daný moment měli číšníci napilno a chodili okolo dam bez povšimnutí. Když se první číšník na moment uvolnil, tak šel za bar a napil se. Obě dámy na něj žíznivě koukaly a čekaly až dopije, aby si mohly objednat. Proto se konzumuje v zázemí a ne na place.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=“bg_color“ bg_color_value=“#ea7f3b“][vc_column width=“1/3″][us_single_image image=“11886″ lightbox=“1″][/vc_column][vc_column width=“2/3″][vc_column_text]

Závěrem – určitě Carino navštivte

Celkově ale musím konstatovat, že servis v restauraci Carino v Berouně je díky přístupu k práci nadstandardní. Stačí jen vypilovat vcelku malé nedostatky, až na servis vína. Dobré je, že u této restaurace se budou jen vylepšovat stávající služby a není třeba tvořit vše od základu, s čímž se potkávám opravdu často.

www.carino.cz[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Kontaktní formulář

Potřebujete poradit? Napište nám!

Můžete nám také zavolat na +420 777 222 229 a poradit se přímo s jedním z našich specialistů.






    * Všechny položky označené hvězdičkou je nutné vyplňit pro správné odeslání kontaktního formuláře.