Mobilní terminály a přenosné pokladny
Mobilní terminály jsou bezdrátová zařízení, fungující na systému Wifi (Wireless LAN, WLAN), tedy na bezdrátové komunikaci mezi více počítači. Mohou však také fungovat a komunikovat na klasické drátové bázi, kdy se data a veškeré informace převádí kabelem. Jedná se o zařízení, která sbírají a zpracovávají data mezi sebou, vzájemně spolu operují a komunikují.
Mobilní terminály jsou napájeny dobíjecími akumulátory. Aby fungoval jejich vzájemný chod a komunikace, musí být řízeny aplikací či softwarem. Společnost AWIS vám nabízí unikátní pokladní software včetně dodávky mobilního terminálu pro jakýkoliv prodejní provoz (zboží i služby). Mobilní terminál je nejvíce využívaný zejména v gastronomických provozech, jakou jsou hotely, restaurace, kavárny či pizzerie, ale především venkovní zahrádky a posezení.
Mobilní terminály obsahují čtečku čárových kódů, která kód čte a umí ho poslat a zpracovat druhé straně. AWIS MOBILNÍ ČÍŠNÍK obsahuje pokladní systém (software) a mobilní terminál, ale je možné zakoupit jej i zvlášť. Prohlédnout si jednotlivé terminály včetně cenových relací, můžete na našem e-shopu.
Varianta AWIS Mobilní číšník ?
Efektivní
|
|
Inteligentní
|
|
Mobilní
|
|
Levný
|
AWIS MOBILNÍ ČÍŠNÍK je ucelené řešení pro vzdálenou obsluhu, vhodný zejména pro restaurace, kavárny, hotely či pizzerie se vzdáleným posezením, jakou jsou například letní zahrádky a terasy. Obsluha tak může zadávat objednávky, posílat je „vzduchem“ rovnou na bar nebo do kuchyně k přípravě, účtovat a kasírovat zákazníky přímo na terase či jiném vzdáleném místě. Obsluha tak získává velmi rychlé a operativní řešení při objednávání i kasírování. Mezitím co číšník objednává, a než přijde na výdejní místo, mu objednávku připravují další pracovníci, kteří ji obdrželi přes mobilní terminál. Dochází tak k velkému zrychlení a zákazníci nemusí dlouho čekat.
Mobilní číšník a jeho přední výhody
Mobilní terminál, respektive mobilní číšník nese mnoho výhod a funkcí. Jeho užíváním se výrazně zrychlí obsluha i příprava samotné objednávky. Nedochází k žádným prodlevám mezi objednávkou a započetím přípravy, protože zpracování objednávky přijímá protější strana v reálném čase a okamžitě. V pracovním procesu, a zejména v gastronomii, se tak odbourávají zmatky a nesrovnalosti mezi obsluhou a kuchařem.
Závod míru aneb mobilní terminál vs. tužka a papír
Za celou naší vývojářskou kariéru v oblasti pokladních systémů zachycujeme pravidelně spousty zajímavostí, postřehů a podnětů, které pomáhají vylepšovat náš systém. Nyní jsme pro vás připravili takový malý ukázkový test z oblasti gastronomie, který vznikl na základě kladného hodnocení našich klientů. V testu půjde o to, jak rychle pracuje číšník v papírové formě objednávek a jak rychle pracuje s mobilním terminálem. Samozřejmě to není jen otázka rychlosti obsluhujícího, ale také zodpovědnosti přípravy dalších spolupracovníků.
Testu se zúčastnil číšník v restauraci, která má kapacitu 120 míst. Obsazenost byla v obou případech cca 50%, tzn., že v danou chvíli, kdy testování probíhalo, bylo v restauraci 60 reálných zákazníků, kteří měli hlad a žízeň. Průměrně šlo o objednání 15 plně obsazených stolů. Test dopadl následovně. Sami porovnejte rozdíl.
Mobilní terminál
|
Tužka a papír
|
Výsledek testu
Celkový ušetřený čas na jeden stůl byl 17:16, což znamená, že při obsluhování 10 stolů se ušetří 179:40. Rozdíl na jeden stůl není velký, ale při spočítání celkové doby ušetřeného času za měsíc, je tento čas velmi markantní. Proto doporučujeme všem našim zákazníkům, aby si zakoupili i mobilního číšníka.