Vratka položky

Vratka položky se provede formou vrácení zboží, výměny nebo reklamace. Všechny uvedené činnosti musí proběhnout v souladu s legislativní normou pro uskutečnění vratky, výměny nebo reklamace zboží.

Význam pojmů:

  • Vratka zboží je charakteristická tím, že zboží se vrací v neporušeném stavu.
  • Výměna zboží je proces, kdy dochází k výměně věcí nebo služeb popř. i k odstoupení od smlouvy.
    • identifikace reklamovaného zboží,
    • datum uplatnění reklamace.

Pokladní systém obsahuje tlačítko s názvem Vratka, Vrácení/Výměna, kterým lze vyvolat proces reagující na zvolené funkce. Dle charakteru funkce se dále potvrdí tlačítko s významem, zda se jedná o vratku, reklamaci nebo výměnu zboží. Při spuštění uvedených funkcí se zároveň se provede záznam v manažerské části AW Office do reportů a statistik, které zboží bylo vráceno, reklamováno či vyměněno a v jaké hodnotě.

Ve funkci Tržby směny se projeví sledování vratek zboží a dále i program pokladního systému umožní vést o provedených vratkách samostatné záznamy v nabídce menu Statistiky -> Seznam vratek.

Tlačítko pro vyvolání dialogu Vratka/Výměna v pokladním systému AWIS
Tlačítko pro vyvolání dialogu Vratka/Výměna.
Dialogové okno Vrácení/výměna v pokladním systému AWIS
Vrácení/výměna
Kontaktní formulář

Potřebujete poradit? Napište nám!

Můžete nám také zavolat na +420 777 222 229 a poradit se přímo s jedním z našich specialistů.






    * Všechny položky označené hvězdičkou je nutné vyplňit pro správné odeslání kontaktního formuláře.