ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

EET DOTAZY

  1. Jak je náš systém připravený na EET?
    Náš systém je plně připraven na EET. Právě probíhá update stávajících pokladen v provozu, aby komunikovaly s Finanční správou.
  2. Kde si zažádám o certifikát?
    Certifikát získáte buď osobní návštěvou na Finančním úřadu nebo vyplněním online dotazníku ZDE (https://adisepo.mfcr.cz/adistc/adis/idpr_pub/eet/eet_sluzby.faces)
  3. Budou se odesílat všechny účtenky na EET? Dají se vybrat položky, které se nebudou zasílat na EET?
    Informace se stále ještě mění a předpokládáme, že to tak bude i po spuštění, ale podle posledních zpráv by se měly odesílat všechny účtenky. I v případě výpadku internetu. Účtenky budou stát ve frontě, a jakmile bude systém znovu online, automaticky se odešlou.
  4. Nejlevnější kasa pro živnostníka s EET?
    Záleží to na požadavcích a množství vkládaných položek, ale nabízíme kompletní řešení – EET Box, ve kterém je tablet, stojánek, pokladní systém a tiskárna. Tedy vše, co je k fungování potřeba.
  5. Za jak dlouho dodáte řešení pro EET?
    Zaleží na velikosti objednávky, ale maximálně do týdne byste měli mít pokladní sestavu na provozovně.
  6. Co když mi vypadne internet?
    V případě výpadku internetu fungujete dál. Účtenky se v systému řadí a jakmile je opět online, automaticky se odesílají na Finanční správu.

 

TECHNICKÉ DOTAZY

  1. Jde kasa koupit na splátky?
    Nabízíme i tuto možnost. Pokladní sestavu si můžete pronajmout s možností pozdějšího odkupu. Také lze využít našich úvěrových partnerů.
  2. Na jakém operačním systému pokladna funguje?
    Software je primárně určen pro Windows 7 a novější.
  3. Budu muset jako manažer pracovat se všemi daty pouze v hlavní kase?
    Nabízíme rozšíření o kancelářskou licenci za 2900 Kč bez DPH. Ta vám umožní spravovat podnik ze své kanceláře nebo z domu.
  4. Jaká je náročnost na HW?
    Záleží na velikosti skladu, počtu pokladen a dalších vybraných modulů.
  5. Proč nepodporujete WINDOWS XP?
    Podporujeme, ale vzhledem k tomu, že už ho Microsoft neaktualizuje, nedoporučujeme ho používat.
  6. Běží váš software na Windows mobile a na tabletech?
    Operační systém Windows mobile bohužel není podporován. Náš software funguje na tabletech s Win 8 a novější.
  7. Když chci mít pokladnu na tabletu, jaké musí mít parametry?
    Parametry tabletu jsou na vás, nicméně doporučujeme tablety s úhlopříčkou 8 palců a více na Win 8 a novější.
  8. Máte také all in one řešení pro živnostníky?
    Ano nabízíme i all in one produkty ZDE
  9. Nabízíte také pronájem pokladen?
    Jistě. Nabízíme dlouhodobý pronájem s možností pozdějšího odkupu.
  10. Mám více poboček, co všechno budu potřebovat?
    Nabízíme kompletní HW a SW řešení, spojte se s našimi techniky a spolu vyberete to, co bude pro vás nejvhodnější.
  11. Můžu si k pokladně připojit externí zařízení?
    Ano, systém je připraven na externí komunikaci s tiskárnami, čtečkami EAN kódů, scannery nebo váhami.
  12. Umí systém inventuru alkoholu?
    Ano, náš software obsahuje modul na inventuru pomocí váhy.
  13. Umíte tisknout účtenku ve více měnách? (Kč, Euro) – Ano program nabízí nastavení obou měn.
  14. A co věrnostní systém? Umíte?
    Ano, systém obsahuje modul, kde můžete spravovat data o zákaznících a vytvářet pro ně slevové a kreditní akce.
  15. Co nabízíte kromě základního SW kasy?
    Systém nabízí spousty modulů (rezervační, benefitní, zaměstnanecký, fakturační, centrální pokladna apod.)
  16. Jak funguje technická podpora?
    Svůj problém nám můžete sdělit buď telefonicky na hotlince, nebo přes online chat na stránkách, případně emailem. Nabízíme také možnost vzdálené technické podpory, kdy se technik na dálku připojí do kasy a systém opraví. Tím odpadá cestování a časová prodleva.
  17. Umí software více jazyků?
    Ano, podporujeme češtinu a angličtinu. V případě zájmu můžete rozšířit o další jazyky.
  18. Kolik položek umí vaše pokladna zpracovat najednou?
    Do naší pokladny můžete vložit až 10 000 položek.
  19. Tiskárna mi netiskne účtenky.
    S největší pravděpodobností není zapnutá, nebo jsou odpojené kabely. Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely připojeny, kde mají. U některých USB tiskáren může zamezit tisku i zapojení do jiného USB portu v počítači. Vraťte do původního, vyčkejte 30 sekund a vyzkoušejte tisk. Pokud ani přesto tiskárna nefunguje, obraťte se na technickou podporu.
  20. Docházejí mi kotoučky do pokladní tiskárny.
    Jaký druh a rozměry potřebuji? Můžete se obrátit na svého obchodního zástupce, nebo objednat na internetových stránkách http://www.termokotoucky.cz. Máte záruku, že dostanete vždy správný druh kotoučků a dopravu zdarma.
  21. Nefunguje mi vzdálený přístup do pokladny, nemohu se přihlásit z domova.
    Základem je stejná verze pokladního systému a pevná IP adresa v restauraci/obchodě. Zkontrolujte také, zda je počítač připojen do místní sítě, nebo internetu (mohl vypadnout síťový kabel).
  22. Odešel mi soukromý počítač a potřebuji novou licenci pokladního systému. Jaké jsou kroky?
    Nainstalujte pokladní systém do nového počítače a vyplňte online formulář, na který vás přesměruje pokladna, případně ho naleznete na adrese /licence.Společnost A.W.I.S. si vyhrazuje právo na místní kontrolu zaslaného důvodu. Cena za nový licenční klíč je 1000 Kč bez DPH.
  23. Po založení nové ceníkové položky, nevidím položku v kase.
    Při provedení jakékoliv změny, která má spojitost s kasou, je potřeba program AW Kasa restartovat, Stiskněte „Konec“ a AW Kasa znovu zapněte. (Zpravidla to bývá založení nové ceníkové položky, úprava prodejní ceny, založení nové skupiny v kase…)
  24. Nainstaloval jsem si vaši demoverzi a při pokusu o první přihlášení nevím, jaké mám zadávat heslo.
    Výchozí uživatelské jméno je „sef“ a Heslo je prázdné.
  25. Na účtence se mi netisknou údaje o DPH.
    Zkontrolujte zda je v menu „nastavení“ – „Globální nastavení“ aktivní volba „plátce DPH“. Dále v menu „nastavení“ – „Tisk“ na záložce „nastavení tisku účtenky“ zkontrolujte, zda je aktivní volba „Tisk DPH na účtě“.

Další dotazy

  1. Jak nás kontaktovat?
    O všech možnostech se dozvíte zde
  2. Můžu nějak jednoduše kontrolovat svoje reklamace?
    Všechny reklamace můžete mít dokonce i v mobilu na jedno kliknutí, více se dozvíte zde

Ke stažení

Kontaktní formulář

Potřebujete poradit? Napište nám!

Můžete nám také zavolat na +420 777 222 229 a poradit se přímo s jedním z našich specialistů.






    * Všechny položky označené hvězdičkou je nutné vyplňit pro správné odeslání kontaktního formuláře.