Vážení zákazníci,

V pravidelných infomailech se vám vždy snažíme přinést novinky ze světa technologií i business, které pro vás mohou být přínosem ve vašem podnikání.

Tentokrát bychom vám rádi přiblížili fenomén dnešní doby – elektronické stravenky. Co to je elektronická stravenka? Jak ji lze akceptovat? Její přínosy po administrativní a ekonomické stránce? Kdo to za mě zařídí? Kolik mě to bude stát?

A na tyto otázky vám přinášíme odpovědi zde:

Jedná se o formu papírové stravenky, která nyní dostala obměnu do podoby platební karty. Karta funguje jako běžné bankovní karty, umožňuje kontaktní i bezkontaktní platbu.

Je přijímána na standardních bankovních terminálech všech českých poskytovatelů. Mimo tradiční stravenkové společnosti jako jsou SODEXO, EDENRED a UP (dříve cheque dejeuner), které postupně mění svoji papírovou stravenku na elektronickou, vstupují na trh i další firmy, které si získávají přízeň zaměstnavatelů a rozšiřují své karty tisícům uživatelů. Vstup těchto hráčů na trh víří konkurenční prostředí a přináší tak snižování účtovaných procent zprostředkovatelských provizí. Tedy těch, které odvádíte stravenkovým společnostem za to, že vám zákazník stravenkou zaplatil.

Desítky tisíc zaměstnanců, možná i z vašeho okolí, již dnes nosí v peněžence elektronickou stravenku nabitou hodnotou měsíčního stravného. I přes to, že máte platební terminál, může se ale stát, že se u vás s touto elektronickou stravenkou zákazník „nenají“. K tomu, aby váš terminál začal akceptovat elektronické stravenky je potřeba navštívit všech 7 stravenkových společností a příjem stravenek povolit. Máme pro vás ale tip na druhou, jednodušší variantu, kterou je speciální infolinka 277 00 50 50, kterou jsme pro vás připravili. Na infolince vám zodpoví veškeré informace a navíc vám pomohou s přípravou vašeho terminálu k akceptaci elektronické stravenky z pohodlí vaší provozovny.

Výhoda elektronické stravenky spočívá v minimální administrativě. Jelikož je elektronická stravenka obdobou platební karty, platba tedy probíhá stejně jako platba kartou. Zákazník ji přiloží k terminálu a do několika dní jsou vám peníze připsány na účet. Odpadá vám tedy starost s počítáním papírových stravenek, náklady na poštovné, či dopravu a snižuje riziko poškození, ztráty, nebo odcizení.

Ze statistiky víme, že zákazník platící kartou utratí víc a není limitovaný nominální hodnotou stravenky. Proto akceptace této platební metody přináší i ekonomický efekt.

Stejně jako u papírových stravenek i akceptace těch elektronických je spojená s provizí vydavateli dané karty. Provize jednotlivých vydavatelů jsou rozdílné a proto jsme vám je pro přehled seřadili do tabulky, na kterou se můžete podívat ZDE.

Příprava vašeho terminálu je zdarma. Platíte stejně jako u papírových stravenek nebo platebních karet – tedy až ve chvíli, kdy proběhne transakce. Samotné administrativní procesy potřebné k přípravě platebního terminálu trvají až 30 pracovních dnů. Každým dnem přibývají zaměstnavatelé i ve vašem okolí, kteří svým zaměstnancům (tedy vašim zákazníkům) mění papírové stravenky za elektronické. Proto naše doporučení zní – připravte svůj platební terminál co nejdříve, ať vás zákazníci nepřekvapí. Využít k tomu můžete naši infolinku 277 00 50 50, nebo rovnou elektronický formulář, na základě kterého vám vše pomůžeme bezplatně zařídit. Pro všechny, kteří se na nás obrátí do konce prosince 2017 máme navíc dárek ve formě 15% slevy na nákup v e-shopu www.gastronom.cz největším dodavateli gastrozařízení a gastrovybavení v České republice.

Kontaktní formulář

Potřebujete poradit? Objednat pokladnu?

Budeme Vás co nejdříve kontaktovat zpět.






    * Všechny položky označené hvězdičkou je nutné vyplňit pro správné odeslání kontaktního formuláře.