Pokladní modul KAMERA pro propojení na kamerový systém

Kamerové systémy tvoří další část uceleného řešení českých pokladních systémů AWIS. Propojením vzdáleného kamerového dohledu a pokladního systému dostáváte maximální přehled a informace o tom, co se na provozovně děje. Díky aplikaci vzdáleného dohledu od firmy NetRex, můžete vše sledovat i on-line přes internet. Kamerový systém ukládá veškeré video záznamy do databáze na lokální výkonný server, ze kterého si je můžete zpětně dohledat a prohlédnout. Kamerový systém chrání vás, vaše zaměstnance i váš byznys.

Kamerový systém – efektivita a kontrola

Aplikovaný kamerový systém je velmi efektivní a kontrolní nástroj nad celým vaším byznysem. Efektivním se stává v případech, kdy dochází k pravidelným únikům zboží či finančních prostředků, a to jak ze strany zaměstnanců, tak ze strany zákazníků. Díky kamerovému systému si můžete zpětně dohledat všechny kritické okamžiky, a problémy tak velmi rychle vyřešit. On-line přístup přes internet vám umožní sledovat a kontrolovat práci svých zaměstnanců a celého chodu podniku. Kamerový systém bývá také často odstrašujícím prvkem pro zloděje.

Pokladní modul MAPA STOLŮ pro přehled v restauraci

Mapa podniku je grafický náhled na restauraci. Umožňuje rozdělení do úseků, případně používat celkový náhled na jedné ploše. Stoly je možno libovolně upravovat, případně vložit i pozadí (například náhled na restauraci), pro lepší orientaci. V mapě je možné využívat všechny funkce, jako například placení, přesuny, slučování a zakládání nových stolů. Je zde i funkce „podúčtů“, tedy, pokud sedí dva různí zákazníci u jednoho stolu a každý má svůj účet.

Mapa podniku a její přední výhody a funkce

  • rozdělení do úseků
  • celkový náhled na ploše
  • libovolná úprava rozmístění stolů
  • sledování placení, přesunů, slučování
  • funkce podúčtů – pro více zákazníků u jednoho stolu

Pokladní modul SHERIFF proti nepoctivým zaměstnancům

Pokladní modul INVENTURA pomocí váhy alkoholu

Pokladní modul VĚRNOSTNÍ SYSTÉM pro stálé a VIP klienty

Zákaznický modul obsahuje databázi zákazníků, včetně statistik a rozmanitých informací, které si pokladna sama ukládá. Zákaznická evidence má několik způsobů využití – bonusový systém, kreditový systém anebo systém progresivních slev. Je jen na vás, co si vyberete a nastavíte. Každému zákazníkovi také můžete přiřadit zákaznickou kartu, na kterou se mu načítají veškeré kredity, případné slevy.

Modul zákazníci a jeho přední výhody a funkce

  • přehledná databáze a evidence zákazníků
  • statistiky a rozmanité informace
  • zákaznické slevy
  • bonusový systém
  • kreditový systém
  • systém progresivních slev
  • zákaznická karta pro VIP

AWIS Mobile – pokladní aplikace pro podniky s rozvážkovou službou

Rozvážkový pokladní systém je vhodný pro jakýkoliv provoz, který nabízí rozvoz. Jedná se především o restaurace, pizzerie, fastfoody atd. Rozvážkový systém nazvaný „AWIS Mobile“ je specifický modul pokladního systému, který komunikuje s mobilním telefonem. Na základě komunikace vidíte v pokladním systému, jaký zákazník vám volá a zároveň vidíte jeho statistiky nejoblíbenějších položek či náhled posledního účtu. Rozvážkový systém nabízí také možnost zapsání více adres a telefonů u jednoho zákazníka. Následně při prodeji teprve vyberete, kterou si zákazník určí. Na účtence jsou všechny tyto informace zobrazeny.

Provoz rozvážkového systému nevyžaduje žádnou telefonní ústřednu! Rozvážkový systém umožňuje nastavení pro happy hours (šťastná hodinka) nebo noční přirážku. Identifikace volajícího čísla za bezkonkurenční cenu.

Rozvážkový systém a jeho přední výhody a funkce

  • není potřeba telefonní ústředna
  • vhodný pro jakýkoliv gastronomický provoz
  • rozvážkový systém komunikuje s mobilním telefonem
  • evidence a databáze zákazníků
  • statistiky nejoblíbenějších položek zákazníka
  • náhled posledního účtu zákazníka
  • možnost zapsání více adres a telefonů zákazníka
  • nastavení happy hours
  • nastavení noční přirážky
  • identifikace volajícího

Pokladní modul VÝDEJ OBĚDŮ pro firemní stravování

Pokladní modul PROVIZE pro odměňování zaměstnanců

Provizní systém AWIS je určen zejména pro podniky, které řeší spravedlivé rozdělování provizí zaměstnanců, obchodních zástupců, dealerů či obchodních partnerů. Modul „Provizní systém“, který je součástí komplexního pokladního systému, eviduje a rozděluje provize související s prodejem zboží či služeb. Provizní systém umožňuje nastavení konkrétní sumy nebo procentuální částky, která se projeví při celkovém součtu uzávěrky. Díky tomuto systému dochází ke spravedlivému rozdělování provizí zaměstnanci nebo obchodníkovi. Jednoduché řešení nabízí provize jak z prodeje, tak z vykonaných služeb.

Provizní systém a jeho přední výhody a funkce

  • vhodné pro obsluhu, obchodní zástupce a dealery, obchodní partnery
  • spravedlivé rozdělování provizí
  • jednoduché a přehledné řešení provizí
  • možnost nastavení konkrétní sumy nebo procent

Pokladní modul RECEPCE – rezervační a recepční systém

Rezervační hotelový systém je součástí komplexního řešení pokladního systému AWIS, se kterým je propojen. Je určen především pro recepce, hotely, penziony a ostatní ubytovací zařízení. Rezervační systém umožňuje nastavení libovolného počtu středisek, přičemž každé středisko si můžete libovolně označit barvou, kvůli orientaci a přehlednosti. Rezervační systém nejen pro hotel lze propojit s internetem pro potřeby on-line rezervace. Rezervace se pak zakládají do přehledného kalendáře.

Moderní hotelový software s pokladnou

Typicky český hotelový software pojmenovaný AWIS RECEPCE nabízí velmi moderní řešení přehledných rezervací s kompletním propojením s pokladním systémem. Hotelový software lze propojit s dalšími moduly našeho pokladního systému, jako jsou například fakturační systém, skladový systém, provizní systém, kasa s dotykovým LCD monitorem a další. Kompletní výčet všech možností naleznete na stránce „Pokladní software“.


Hotelový software a jeho přední výhody a funkce

Hotelový software AWIS RECEPCE nabízí mnoho základních, ale také pokročilých funkcí, které jsou již nezbytnou součástí standardu kvality. Všechny tyto funkce jsou součástí celého hotelového systému.

Štafle

Hlavní a nejdůležitější funkcí hotelového softwaru jsou „štafle“, které definují potvrzené a nepotvrzené objednávky. Štafle umožňují individuální nastavení podle barev, podle kterých lze jednoduše poznat, zda se jedná o objednávku potvrzenou či nepotvrzenou.

Pokladna

Hotelový rezervační systém obsahuje i pokladnu pro zúčtování transakcí a plateb s možností tisku faktur.

Ostatní pokročilé funkce

Mezi další funkce hotelového systému patří skladový systém, rozvážkový systém, inventura a zrcadlo, ceník, inventarizace majetku, volba a nastavení měny, možnost transakcí přes platební karty, stravenky, dopočítávání rozdílu, peněžní deník, tisk mezi-uzávěrky, přehled směn, přehled tržeb jednotlivých směn, denní přehled tržeb, docházka a úkoly zaměstnanců, detailní statistiky, režim pro dotykovou obrazovku, síťové řešení, propojení přes internet.

  • přehledná rezervace pokojů
  • štafle – barevné označení potvrzených rezervací
  • pokladna pro účtování stolů či zboží
  • sklad (i více skladů)
  • databázi klientů, ulic
  • rozvážkový systém
  • recepce
  • faktury
  • zrcadlo
  • ceník (i pro internetové kavárny)
  • majetek
  • měny, platební karty, stravenky
  • peněžní deník
  • tisk mezi-uzávěrky
  • přehled směn, tržby směny
  • denní přehled
  • propojení přes internet
  • a další

Pokladní modul FAKTURACE – fakturační systém

Fakturační systém je součástí pokladny – pokladního systému AWIS. Tento modul umožňuje efektivní a velmi přehledné a jednoduché vystavování faktur, včetně dodacích listů a příjmu faktur od dodavatelů. Fakturační systém zahrnuje seznam všech přijatých a vystavených faktur. Dává možnost nastavení upozornění o splatnosti jednotlivých faktur. Fakturační systém se tak stává pomocníkem a hlídačem nejen vystavených, ale i přijatých faktur. Důležitou součástí fakturačního systému jsou také statistiky, které zajistí součty faktur za dané období, automatické nabízení poslední ceny pro rychlé naskladnění či spojení s „chytrou objednávkou“, kdy pro naskladnění zboží stačí „jeden klik“.

Fakturační systém a jeho přední výhody a funkce

  • součástí pokladního systému
  • přehledné a jednoduché vystavování faktur
  • dodací listy a příjem faktur od dodavatelů
  • seznam všech přijatých a vystavených faktur
  • upozornění o splatnosti faktur
  • statistiky
  • automatické nabízení poslední ceny

Pokladní modul MOBILNÍ SKLADNÍK pro skladové hospodářství

Pokladní modul MLUVÍCÍ POKLADNA – stav skladu a tržeb přes telefon

Kontaktní formulář

Potřebujete poradit? Objednat pokladnu?

Budeme Vás co nejdříve kontaktovat zpět.






    * Všechny položky označené hvězdičkou je nutné vyplňit pro správné odeslání kontaktního formuláře.