Mobilní terminály a přenosné pokladny

AWIS Mobilní číšník s EET Zdarma

Mobilní terminály jsou bezdrátová zařízení, fungující na systému Wifi (Wireless LAN, WLAN), tedy na bezdrátové komunikaci mezi více počítači. Mohou však také fungovat a komunikovat na klasické drátové bázi, kdy se data a veškeré informace převádí kabelem. Jedná se o zařízení, která sbírají a zpracovávají data mezi sebou, vzájemně spolu operují a komunikují.

Mobilní terminály jsou napájeny dobíjecími akumulátory. Aby fungoval jejich vzájemný chod a komunikace, musí být řízeny aplikací či softwarem. Společnost AWIS vám nabízí unikátní pokladní software včetně dodávky mobilního terminálu pro jakýkoliv prodejní provoz (zboží i služby). Mobilní terminál je nejvíce využívaný zejména v gastronomických provozech, jakou jsou hotely, restaurace, kavárny či pizzerie, ale především venkovní zahrádky a posezení.

Mobilní terminály obsahují čtečku čárových kódů, která kód čte a umí ho poslat a zpracovat druhé straně. AWIS MOBILNÍ ČÍŠNÍK obsahuje pokladní systém (software) a mobilní terminál, ale je možné zakoupit jej i zvlášť. Prohlédnout si jednotlivé terminály včetně cenových relací, můžete na našem e-shopu.

 

Varianta AWIS Mobilní číšník ?

Efektivní

  • objednávka přímo na bar/kuchyně
  • zrychlení obsluhy zákazníků
  • intuitivní ovládání

Inteligentní

  • online spojení s pokladnou
  • pouze aktuální nabídka
  • identifikace obsluhy dle kódu

Mobilní

  • nízká hmotnost
  • dlouhá výdrž baterie
  • dobře čitelný
  • možnost externí baterie

Levný

  • kvalitní značkové tablety
  • licence na Microsoft Windows 10
  • 2 roky záruka
  • možnost pouzdra na opasek

Pokladní systém AWIS a PEXESO s EET Podporou

AWIS MOBILNÍ ČÍŠNÍK je ucelené řešení pro vzdálenou obsluhu, vhodný zejména pro restaurace, kavárny, hotely či pizzerie se vzdáleným posezením, jakou jsou například letní zahrádky a terasy. Obsluha tak může zadávat objednávky, posílat je „vzduchem“ rovnou na bar nebo do kuchyně k přípravě, účtovat a kasírovat zákazníky přímo na terase či jiném vzdáleném místě. Obsluha tak získává velmi rychlé a operativní řešení při objednávání i kasírování. Mezitím co číšník objednává, a než přijde na výdejní místo, mu objednávku připravují další pracovníci, kteří ji obdrželi přes mobilní terminál. Dochází tak k velkému zrychlení a zákazníci nemusí dlouho čekat.

Mobilní číšník a jeho přední výhody

Mobilní terminál, respektive mobilní číšník nese mnoho výhod a funkcí. Jeho užíváním se výrazně zrychlí obsluha i příprava samotné objednávky. Nedochází k žádným prodlevám mezi objednávkou a započetím přípravy, protože zpracování objednávky přijímá protější strana v reálném čase a okamžitě. V pracovním procesu, a zejména v gastronomii, se tak odbourávají zmatky a nesrovnalosti mezi obsluhou a kuchařem.

Závod míru aneb mobilní terminál vs. tužka a papír

Závod jestli je lepší POS nebo tužka a papír

Za celou naší vývojářskou kariéru v oblasti pokladních systémů zachycujeme pravidelně spousty zajímavostí, postřehů a podnětů, které pomáhají vylepšovat náš systém. Nyní jsme pro vás připravili takový malý ukázkový test z oblasti gastronomie, který vznikl na základě kladného hodnocení našich klientů. V testu půjde o to, jak rychle pracuje číšník v papírové formě objednávek a jak rychle pracuje s mobilním terminálem. Samozřejmě to není jen otázka rychlosti obsluhujícího, ale také zodpovědnosti přípravy dalších spolupracovníků.

Testu se zúčastnil číšník v restauraci, která má kapacitu 120 míst. Obsazenost byla v obou případech cca 50%, tzn., že v danou chvíli, kdy testování probíhalo, bylo v restauraci 60 reálných zákazníků, kteří měli hlad a žízeň. Průměrně šlo o objednání 15 plně obsazených stolů. Test dopadl následovně. Sami porovnejte rozdíl.

 

Mobilní terminál

uvítání, rozdání jídelních a nápojových lístků 02:15
objednání 4 nápojů (výběr v terminálu) 00:20
odeslání objednávky 00:05
odchod na bar 00:30
donáška nápojů ke stolu 1, včetně rozdělení 01:30
donáška nápojů ke stolu 2, včetně rozdělení 01:30
objednávka jídel stul 1 (přes terminál) 02:30
odeslání objednávky do kuchyně 00:02
objednávka jídel stul 2 (přes terminál) 02:30
odeslání objednávky do kuchyně 00:02
uklizení a odnos špinavého nádobí 03:30
kasírování (zvlášť pro 2 klienty) 01:30
Celkem: 16:14

Tužka a papír

uvítání, rozdání jídelních a nápojových lístků 02:15
objednání 4 nápojů 01:30
odeslání objednávky 00:30
odchod na bar 01:00
donáška nápojů ke stolu 1, včetně rozdělení 02:15
donáška nápojů ke stolu 2, včetně rozdělení 01:30
objednávka jídel stul 1 01:00
odeslání objednávky do kuchyně 01:30
objednávka jídel stul 2 05:30
odeslání objednávky do kuchyně 03:30
uklizení a odnos špinavého nádobí 03:30
kasírování (zvlášť pro 2 klienty) 05:30
Celkem: 33:30

Výsledek testu

Celkový ušetřený čas na jeden stůl byl 17:16, což znamená, že při obsluhování 10 stolů se ušetří 179:40. Rozdíl na jeden stůl není velký, ale při spočítání celkové doby ušetřeného času za měsíc, je tento čas velmi markantní. Proto doporučujeme všem našim zákazníkům, aby si zakoupili i mobilního číšníka.

Kontaktní formulář

Potřebujete poradit? Napište nám!

Můžete nám také zavolat na +420 777 222 229 a poradit se přímo s jedním z našich specialistů.






    * Všechny položky označené hvězdičkou je nutné vyplňit pro správné odeslání kontaktního formuláře.