Úvod do práce s účty a položkami

Založení nového účtu

  • První zadáme název účtu nejlépe označení stolů
  • Personální účet – Slouží pro přiřazení účtu personálu, na účet se bude aplikovat Personální cena
  • Stálý účet – Účet se po zaplacení nesmaže
  • Rozvoz – Účet bude sloužit pro odběr s sebou nebo rozvoz a částky se budou účtovat v 15% DPH
  • Počet osob na stůl
  • Bez slevy – Účet se vytvoří bez aplikace slevy
  • Se slevou – Na účet můžeme ihned přiřadit slevu
  • Slevová karta – Můžeme přiřadit slevovou kartu, kterou zákazník obdržel
  • Zákaznická karta – Účet bude veden pod názvem zákazníka
  • Přiřazení účtu k danému úseku
Dialogové okno pro vytvoření nového účtu v pokladním systému AWIS
Vytvoření nového účtu (stolů)

Vysvětlivky

  • Pohybem na účtu se rozumí objednávka položek uvedené v Ceníku, storno, vratka nebo platba účtu. Pohybem lze také nazvat sloučení a přesuny položek mezi účty.
  • Objednávka položek – znamená objednání položek dle nabídky uvedené v Ceníku a provedení objednávky a zaznamenat objednané položky do otevřeného účtu.
  • Storno položky – znamená zrušení (výmaz) zvolené objednávky.
  • Vratka – znamená zrušení objednané položky (hotové) a vrácení zpět na sklad, záznam o vratce se zaznamenává do výstupních reportů, statistik.
  • Platba účtu – znamená uzavření otevřeného účtu platbou (hotovostním nebo bezhotovostním platebním stykem).
  • Sloučení účtu – znamená sloučit dva a více účtu do jednoho (tzn. sloučit platby připadající na jednotlivé stoly do jednoho a nadále se k němu chovat jako k jednomu otevřenému účtu).
  • Přesuny položek mezi účty – znamená výběr položek z jednoho účtu a jejich převod k jinému otevřenému účtu.
Kontaktní formulář

Potřebujete poradit? Napište nám!

Můžete nám také zavolat na +420 777 222 229 a poradit se přímo s jedním z našich specialistů.






    * Všechny položky označené hvězdičkou je nutné vyplňit pro správné odeslání kontaktního formuláře.