Home » O Pexesu » Výhody systému AWIS

Výhody systému AWIS

Centrální pokladna

Přehled díky centrální pokladně

V případě, že máte více poboček, pak určitě využijete modul centrální pokladna. V té se evidují veškeré transakce ze všech poboček, které máte pohodlně na jednom místě.

Obchodní skladové hospodářství

Skladové hospodářství

Modul nabízí kompletní přehled a evidenci pohybu skladových položek a přehled příjemek. Umožňuje přesuny mezi externími sklady (v případě více poboček) filtrování podle dodavatelů, statistiky prodejnosti a oznámení o tom, že je čas položku znovu objednat.

20 let s vámi

20 let s vámi

Za vznikem vašeho oblíbeného pokladního systému AWIS stojí firma AWIS Holding, a.s, která vytváří nejrůznější pokladní systémy už 20 let. Vše pečlivě konzultuje s nejrůznějšími odborníky z gastro provozů a obchodu a bere v úvahu i připomínky uživatelů systému. Snaží se na ně pružně reagovat a nabídnout komplexní, a přesto uživatelsky přátelský systém, který uspokojí jak profesionála, tak nováčka.

Obchodní kamerový systém

Kamerový systém

Součástí našeho pokladního systému je také sofistikovaný kamerový systém, abyste věděli, co se na vaší provozovně děje, pokud tam zrovna nejste. V pokladně nebo vzdáleně si pak můžete přehrát všechny kritické situace jako je storno, nebo placení účtů. Systém umožňuje filtrování fotografií nebo videí a jejich seřazení podle času nebo jiných preferencí.

Obchod naskladnění

Snadné naskladnění položek

Systém vám umožní 4 varianty vkládání položek. Buď jako samostatné položky, jednotky, časové nebo vážené jednotky. Pamatuje si poslední dodávky s cenami, proto je naskladnění rychlé. Položky si můžete seskupovat podle prodejnosti nebo množství.

Propojení s externím zařízením

Snadné propojení s externím zařízením

Pokladna snadno komunikuje se čtečkou EAN kódů nebo váhou. Bez problémů k ní připojíte i zákaznický displej, díky kterému bude mít zákazník přehled o svém nákupu.

Obchodní statistiky

Rozsáhlé statistiky vás posunou dál

V systému najdete možnost sestavení nejrůznějších statistik. Zjistíte, jaký je váš nejprodávanější produkt a ten nejméně oblíbený, kdo je nejaktivnější zaměstnanec, jaké akce a šťastné hodinky “happy hour“ byly v minulosti nejúspěšnější. Díky tomu můžete upravovat strategii svého podnikání, reagovat na poptávku a vyvarovat se nerentabilních investic do nezajímavého zboží.

Evidence zaměstnanců

Kompletní evidence zaměstnanců

Pokud kromě stálých zaměstnanců dáváte šanci i brigádníkům, pak víte, že je důležité neztratit přehled a vše evidovat. V našem systému budeme mít o každém z nich kompletní informace – jméno, telefonní číslo, rozpis směn a docházku. U každého z nich si pak můžete nastavit práva, podle kterých budou pokladní systém obsluhovat.

pexeso-tablet-banner

Snadná práce s účty

Systém nabízí celou řadu možností, jak pracovat s účty. Parkování účtů, přesouvání, přímé markování nebo rozmarkování hromadných účtů je hračka. Oceníte i markování za nákupní cenu, storno a vratku, volné nastavení DPH v případě rozvozů, evidování účtů personálu nebo možnost mít otevřený účet i několik dní.

Obchodní propojení s eshopem

Propojení pokladny s eshopem

Máte-li kamennou prodejnu a eshop, pak určitě přivítáte, že veškeré transakce můžete mít na jednom místě. Stačí svoji pokladnu s eshopem propojit. Díky tomu bude pro vás snadnější evidovat tržby a zásoby na skladě nebo třeba tvořit uzávěrky.

Obchodní provizní systém

Provizní systém

Součástí vaší pokladny může být i velmi komplexní provizní systém. Je vhodný do provozů, které spolupracují s dealery a externími konzultanty, nebo všude tam, kde motivují své zaměstnance. Systém umožňuje nastavení konkrétní částky nebo procent a přehledně zobrazuje, jak si zaměstnanci vedou. Provize se projeví v celkovém součtu uzávěrky a díky tomu dojde ke spravedlivému rozdělení. Provizní systém můžete využívat jak při prodeji produktů, tak i služeb.

Práva a manažerský přístup

Práva a manažerský přístup

Pokladní systém je přehledně rozdělený na dvě části. V části pro obsluhu jsou zobrazené jen ty položky, které jsou povolené od managementu. Nastavení systému a přidávání práv se provádí v manažerském přístupu. Zde se dá přesně nadefinovat nejen vzhled a funkce pokladny, ale také rozsah práv jejích uživatelů. Ta se dají přiřadit každému zaměstnanci jiná v návaznosti na jeho pracovní zařazení. Dále se zde nastavuje ceník, akční nabídky, noční přirážky, funkce skladu, evidence zaměstnanců, jejich směny a docházka, kamerový systém a prohlížení záznamu, různá propojení s externím zařízením a dalšími moduly, věrnostní sytém pro zákazníky a provizní pro zaměstnance.

Technická podpora pro obchod

Technická podpora pro vaši pokladnu

Pokladní systém AWIS je dodáván s manuálem, kde je vše podrobně vysvětleno. Předání pokladny se odehrává za přítomnosti technika, který pomůže s nastavením. V případě jakýchkoliv problémů je možnost kontaktovat náš tým odborníků emailem, telefonicky nebo formou online chatu. Případě můžete využít možnosti vzdálené podpory, kdy se technik online na dálku připojí do kasy a problém vyřeší. Odpadá tak cestování a časové prodlevy.

Komplexní rozvozový modul

Komplexní rozvozový modul

Je určen pro všechny provozy, které se zabývají rozvozem jídla. Jeho výhodou je, že nejen monitoruje objednávky, ale také zobrazí číslo volajícího, jeho poslední objednávku (nebo nejoblíbenější), eviduje adresy dovozu i s poznámkami (jaké patro, alergie apod). Není tedy třeba žádná telefonní ústředna. Systém také umožňuje nastavit happy hours – šťastnou hodinku nebo noční přirážku.

Mapa stolůPřehledná mapa stolů

V pokladním systému je automaticky přednastaveno vytvoření mapy stolů. Snadnou editací si ji upravíte podle rozmístění stolů na vaší pobočce. Navíc si můžete měnit velikosti stolů a židlí. Myslíme na všechno, a proto určitě přivítáte velmi unikátní možnost vytvoření si více pater či rozdělení provozovny na několik samostatných částí. Ty se pak mohou účtovat samostatně. Mapa stolů zjednoduší obsluze orientaci v systému, rychlou reakci na rezervaci nebo usazení zákazníka k jeho oblíbenému stolu. Systém také zaznamenává čas od poslední objednávky, proto se vám už nestane, že byste na zákazníka zapomněli.

Přehledný fakturační systémPřehledný fakturační systém

Fakturační systém zahrnuje seznam všech přijatých a vydaných faktur. Umožňuje nastavení splatnosti, zobrazuje statistiky pro součty faktur za vybrané období a rychlé naskladnění (jedním klikem) s automaticky vloženou poslední cenou. Samozřejmostí je i export do účetního programu Pohoda nebo Flexibee.

Kontaktní formulář

Potřebujete poradit? Objednat pokladnu?

Budeme Vás co nejdříve kontaktovat zpět.






    * Všechny položky označené hvězdičkou je nutné vyplňit pro správné odeslání kontaktního formuláře.