Mobilní terminály jsou bezdrátová zařízení, fungující na systému Wifi (Wireless LAN, WLAN), tedy na bezdrátové komunikaci mezi více počítači. Mohou však také fungovat a komunikovat na klasické drátové bázi, kdy se data a veškeré informace převádí kabelem. Jedná se o zařízení, která sbírají a zpracovávají data mezi sebou, vzájemně spolu operují a komunikují.
Mobilní terminály jsou napájeny dobíjecími akumulátory. Aby fungoval jejich vzájemný chod a komunikace, musí být řízeny aplikací či softwarem. Společnost AWIS vám nabízí unikátní pokladní software včetně dodávky mobilního terminálu pro jakýkoliv prodejní provoz (zboží i služby). Mobilní terminál je nejvíce využívaný zejména v gastronomických provozech, jakou jsou hotely, restaurace, kavárny či pizzerie, ale především venkovní zahrádky a posezení.
Mobilní terminály obsahují čtečku čárových kódů, která kód čte a umí ho poslat a zpracovat druhé straně. AWIS MOBILNÍ ČÍŠNÍK obsahuje pokladní systém (software) a mobilní terminál, ale je možné zakoupit jej i zvlášť. Prohlédnout si jednotlivé terminály včetně cenových relací, můžete na našem e-shopu.
Varianta AWIS Mobilní číšník ?
Efektivní
objednávka přímo na bar/kuchyně
zrychlení obsluhy zákazníků
intuitivní ovládání
Inteligentní
online spojení s pokladnou
pouze aktuální nabídka
identifikace obsluhy dle kódu
Mobilní
nízká hmotnost
dlouhá výdrž baterie
dobře čitelný
možnost externí baterie
Levný
kvalitní značkové tablety
licence na Microsoft Windows 10
2 roky záruka
možnost pouzdra na opasek
AWIS MOBILNÍ ČÍŠNÍK je ucelené řešení pro vzdálenou obsluhu, vhodný zejména pro restaurace, kavárny, hotely či pizzerie se vzdáleným posezením, jakou jsou například letní zahrádky a terasy. Obsluha tak může zadávat objednávky, posílat je „vzduchem“ rovnou na bar nebo do kuchyně k přípravě, účtovat a kasírovat zákazníky přímo na terase či jiném vzdáleném místě. Obsluha tak získává velmi rychlé a operativní řešení při objednávání i kasírování. Mezitím co číšník objednává, a než přijde na výdejní místo, mu objednávku připravují další pracovníci, kteří ji obdrželi přes mobilní terminál. Dochází tak k velkému zrychlení a zákazníci nemusí dlouho čekat.
Mobilní číšník a jeho přední výhody
Mobilní terminál, respektive mobilní číšník nese mnoho výhod a funkcí. Jeho užíváním se výrazně zrychlí obsluha i příprava samotné objednávky. Nedochází k žádným prodlevám mezi objednávkou a započetím přípravy, protože zpracování objednávky přijímá protější strana v reálném čase a okamžitě. V pracovním procesu, a zejména v gastronomii, se tak odbourávají zmatky a nesrovnalosti mezi obsluhou a kuchařem.
Závod míru aneb mobilní terminál vs. tužka a papír
Za celou naší vývojářskou kariéru v oblasti pokladních systémů zachycujeme pravidelně spousty zajímavostí, postřehů a podnětů, které pomáhají vylepšovat náš systém. Nyní jsme pro vás připravili takový malý ukázkový test z oblasti gastronomie, který vznikl na základě kladného hodnocení našich klientů. V testu půjde o to, jak rychle pracuje číšník v papírové formě objednávek a jak rychle pracuje s mobilním terminálem. Samozřejmě to není jen otázka rychlosti obsluhujícího, ale také zodpovědnosti přípravy dalších spolupracovníků.
Testu se zúčastnil číšník v restauraci, která má kapacitu 120 míst. Obsazenost byla v obou případech cca 50%, tzn., že v danou chvíli, kdy testování probíhalo, bylo v restauraci 60 reálných zákazníků, kteří měli hlad a žízeň. Průměrně šlo o objednání 15 plně obsazených stolů. Test dopadl následovně. Sami porovnejte rozdíl.
Mobilní terminál
uvítání, rozdání jídelních a nápojových lístků
02:15
objednání 4 nápojů (výběr v terminálu)
00:20
odeslání objednávky
00:05
odchod na bar
00:30
donáška nápojů ke stolu 1, včetně rozdělení
01:30
donáška nápojů ke stolu 2, včetně rozdělení
01:30
objednávka jídel stul 1 (přes terminál)
02:30
odeslání objednávky do kuchyně
00:02
objednávka jídel stul 2 (přes terminál)
02:30
odeslání objednávky do kuchyně
00:02
uklizení a odnos špinavého nádobí
03:30
kasírování (zvlášť pro 2 klienty)
01:30
Celkem:
16:14
Tužka a papír
uvítání, rozdání jídelních a nápojových lístků
02:15
objednání 4 nápojů
01:30
odeslání objednávky
00:30
odchod na bar
01:00
donáška nápojů ke stolu 1, včetně rozdělení
02:15
donáška nápojů ke stolu 2, včetně rozdělení
01:30
objednávka jídel stul 1
01:00
odeslání objednávky do kuchyně
01:30
objednávka jídel stul 2
05:30
odeslání objednávky do kuchyně
03:30
uklizení a odnos špinavého nádobí
03:30
kasírování (zvlášť pro 2 klienty)
05:30
Celkem:
33:30
Výsledek testu
Celkový ušetřený čas na jeden stůl byl 17:16, což znamená, že při obsluhování 10 stolů se ušetří 179:40. Rozdíl na jeden stůl není velký, ale při spočítání celkové doby ušetřeného času za měsíc, je tento čas velmi markantní. Proto doporučujeme všem našim zákazníkům, aby si zakoupili i mobilního číšníka.